Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ligt aan allerlei factoren. Heb je al ervaring etcetc ben je gloednieuw op de kist en zo nog meer. Is het weer goed genoeg allemaal dat soort zaken. Ben je aan het linetrainen en de X wind is bv 25 knopen een week lang. Ja dan kan je ook niet landen omdat de meeste Airliners een limiet hebben van 15 knots voor cadets bv.
Dus een echt antwoord is niet te geven wat dit betreft.
ligt aan de operatie en progressie bv shorthaul/longhaul/cat B+C velden die je moet zien.
bij ons bepaalt de training department hoeveel sectoren je nodig hebt, dit is meestal ruim genomen.
voorbeeld:
toen ik op de A330 als FO begon 24 sectoren+4 linecheck
B747 FO bij hetzelfde bedrijf dus bekend met de boeken en operatie, 10 + 4 linecheck
command training ongeveer 30 sectoren en 20 uur sim dan 6 sectoren Linecheck
van 747 capt.-> 744 capt. 6 sectoren + 4 linecheck
maar dat neemt niet weg dat je elke dag nog steeds bijleert
VLM: Tenminste 100 uur (wat zal het zijn, 85 vluchtjes of zo? En dan als je er klaar voor bent volgt je linecheck. Meer uren komt ook voor.
Wij heben in principe geen restricties wat betreft cross-wind (dus 35 kts) echter op LCY moet je door een LTC worden afgetekend voor 10, 15, 20 en 25(=max) XWC.
Denim schommelt het erg, minimaal 40 sectoren (Daar zit je zo op met die korte legs), maar afhankelijk van het wisselen tussen instructeurs (De meeste willen je wat langer dan 1 vluchtje zien m.b.t. die korte sectoren) zit je meestal rond de 50-65 sectoren voordat je je check doet. Kan altijd door omstandigheden omhoog natuurlijk.