Lijst van adressen voor sollicitaties

skydiver

New member
klopt het dat er een lijst rondgaat of heeft iemand die met alle (of heel veel) adressen van maatschappijen waar je je brief heen moet sturen? en zo ja, heeft iemand daar een kopietje voor mij daarvan. kan ik nog meer sturen. wil echt een baan! maar ja, zal niet de enige zijn:D
 
bestel anders de world airliners directory van Flight International. (of zorg dat je de laatste 3 edities krijgt, daar staan ze ook in)

Dit boekje van hun kost een beetje maar je hebt dan wel ALLE adressen.
 
Of koop de JPR fleet gids in de luchtvaarthobby shop,

is erg dik boek, met alle airlines te wereld, staat ook in met wat voor kisten ze vliegen.
 
Stuur me anders even een mailtje Skydiver.Als je daarin even je gegevens vermeldt zoals opleiding, ervaring, hobby's en dergelijke, flans ik wel ff een c.v en sollicitatiebrief in elkaar voor je. Ik heb de adressen wel, hoef jij je nergens meer druk om te maken :rolleyes:

Kom op Skydiver, je wilt die baan toch ? Moet je er toch wel wat moeite voor doen hoor ! Je hebt de beschikking over internet en elke maatschappij heeft wel een website. Verder bestaan er ook nog: www.Google.com, www.pprune.com, www.ppjn.com
 
o dank je wat tof van je peut, wat is je mail adres? wil je ze gelijk naar alle maatschappijen sturen? o ja en dan gelijk de sollicitatie gesprekken doen? en als je toch bezig bent, de typerating, hoef ik dat ook niet meer te doen. Weet je wat, stort als je dan een baan hebt gelijk dat salaris op mijn rekening. ga ik op de bahamas zitten.



PS: daar gaat het toch niet om! waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kan. kan wel uren zoeken, maar als er gewoon een mail of een boek is met alle adressen.
 
Succes Skydiver , ik hoop dat je niet zelf je chute inpakt, want je kan het toch ook gewoon in die rugzak stampen? waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kan :confused: je kan wel uren vouwen maar proppen is sneller en makkelijker toch ?

Hmmm, denk niet dat het de juiste methode is maar het is er wel 1, dat is zeker
 
Dit is weer eens dat typische Roomser-dan-de-Paus Airwork geouwehoer. Als je zo'n lijst hebt mail hem dan ff. Door die collegialiteit bestaan er sites zoals PPJN.
 
Terug
Bovenaan