les materiaal theorie PPL te koop

Bendesa1962

New member
Hallo

Private Pilot License Theorie Materialen

Ik heb een complete set ter voorbereiding van de Theorie examens voor het PPL voor alle vakken inclusief uitleg en uitwerkingen van opgaven. Daarnaast ook vele netjes uitgewerkte opgaven van alle vakken.
Ik heb ze zelf gebruikt voor het behalen van mijn PPL bij vliegschool in Teuge. Het materiaal is zeer behulpzaam bij het behalen van de Theorie examens
PPL Navigatie
Examens plus uitwerkingen
Hoogte vraagstukken
Snelheidsvraagstukken
Omrekeningen
Radionavigatie
PPL Meteorologie
Examens plus uitwerkingen deel 1
Examens plus uitwerkingen deel 2
PPL Vliegtuigen
Examens
PPL Principles of Flight
PPL General Aircraft Knowledge
PPL Flight Performance and Planning
PPL Examens Vliegtuigen
PPL Aeronautical Telecommunications
PPL Boek Mensen en hun Grenzen Fysiologie en Psychologie voor prive vliegers
PPL RT Radiotelefonie
PPL Radiotelefonie JAR FCL Theorie en Praktijk
PPL Boek Theorie voor de privevlieger
 
Maar voor Part-FCL (dus nu) heb je er niet zoveel meer aan omdat de examens veranderd (sinds april) zijn qua inhoud en volgorde.

je moet de opleiding nu ook verplicht via een ATO volgen en zal dus hun matetiaal moeten gebruiken.
 
PPL theorie materiaal

PPL theorie materiaal

Ik zou zeggen tegen diegene die de waarde hier van inzien doe een redelijk bod.

examens veranderen misschien maar de theorie en de berekeningen en de uitleg veranderen natuurlijk niet.

Mvrg

Johan
 
Tja

Tja

Heren om eerlijk te zijn weet ik dat zelf ook niet precies. Echter zaken als meteo, navigatie vluchtplanning enz enz dat soort berekeningen en principes veranderen natuurlijk niet, regelgeving zal wel aldoor veranderen maar de meer exacte vakken blijven natuurlijk exact denk ik zo
 
Ik wil je zeker niet op je ziel trappen, maar zie er vast de waarde niet helemaal in.

Ik bied je 20 euro plus verzendkosten.
Voor alleen de boeken de examens en al jou aantekeningen mag je in dat geval houden aangezien ik dat als het goed is uit het boek kan halen of tzt in de les krijg.
Bod is erop gebasseerd dat de boekenpaketten die ik gevonden heb rond de 220 a 230 euro nieuw liggen, maar deze zijn wel al voor de part-fcl geschikt.

Kortom is voor mij alleen voor de aanloopt tot.. en als ik de opleiding kan betalen moet ik de boeken toch weer nieuw kopen voor de dan huidige regelementen enz.

Ik hoor het graag van je, mag ook via pm/pb
 
Terug
Bovenaan