KZ rally Stauning (Denemarken) 11-14 juni

NazgulAir

New member
Ze hebben een shitty website maar het is een van de grootste fly-ins van Europa. Zie http://www.kzclub.dk/rally/Rally.htm.

Mijn medereiziger heeft helaas moeten afzeggen, is er nog iemand die met Nazgul Airlines mee zou willen doen? Vertrek vrijdag 12 juni rond het middaguur. Stuur me een PM als je geinteresseerd bent.
 
De KZ rally was erg leuk, ondanks de zeer sterke wind. De feesten waren als vanouds, heerlijk eten, gezellig samenzijn, goede band. Wat zeg ik, een geweldige band. Niet te geloven dat dat amateurs waren.
Jammer dat er niemand meeging.


:1855:
Mijn = enkelvoud.
Beetje lullig voor 'mede eigenaren' ** en **

Hee GBOF, what's your problem? Beetje lullig om mensen in een post te outen -- zonder hun toestemming, trouwens. Een PM was beter op zijn plaats geweest.
Trouwens, mijn vliegpartners zeggen dit ook. "Mijn" kist. Het is ook een heel klein groepje dat nog kleiner wordt. Of was wat je zegt gewoon even de kift en ben je gewoon een ietsjepietsje jaloers? Kan ik me wel voorstellen, want ons kistje is een moordmachien. Zat net even naar de specs en performance van Cirrus en Bonanza te kijken. Daar doen we dus niet veel voor onder, en aanzienlijk efficienter ook.
Ik zou zeggen: het aantal Comanches in Nederland is veel te klein. Richt een groep op, koop er ook een, sluit je aan bij de happy few.
 
Misschien dom van mij hoor, maar wat is outen?

Comanche is idd stoere bak, maar vergeleken met de Cirrus wel wat ouderwets hé (tuurlijk snap ik waar/geld). Is de Comanche ook niet wat meer tricky compared to Cirrus ed? Ik sprak enkele weken terug een ferry piloot die dat vertelde.
 
Misschien dom van mij hoor, maar wat is outen?

Comanche is idd stoere bak, maar vergeleken met de Cirrus wel wat ouderwets hé (tuurlijk snap ik waar/geld). Is de Comanche ook niet wat meer tricky compared to Cirrus ed? Ik sprak enkele weken terug een ferry piloot die dat vertelde.

Ik heb nooit Cirrus gevlogen, dus kan alleen maar de papieren statistieken vergelijken.
Ik houd wel van klassiekers. De Comanche was destijds het topmodel van Piper en ze keken niet op een centje meer in de productiekosten als het performance opleverde. Dat is tegenwoordig wel anders. Een gestroomlijnd vliegtuig als de Cirrus is niet meer in metaal te bouwen.
Tricky? Dat is betrekkelijk. Het is geen toestel voor beginners. Helaas zijn er veel ongelukken gebeurd met nieuwe eigenaren die hun verse aankoop wel eventjes naar huis gingen vliegen tegen alle adviezen in. Ook ongelukken met gear ups door verkeerd onderhoud. Ongebruikelijke systemen vereisen ongebruikelijke kennis en dat kan tricky zijn.

"Outen" is wanneer je een identiteit bekend maakt, namen noemt inplaats van nicknames op een openbaar forum. "Uit de kast komen" is iets wat de persoon zelf doet. Als iemand anderws dat doet is het een inbreuk op privacy. Net als het aangeven van gegevens waarmee identiteiten kunnen worden achterhaald is dit "not done". Zelfs als het vriendelijk bedoeld is. Dit is een openbaar forum.
 
Terug
Bovenaan