Koffer/tas

DJ_53

New member
Binnenkort begin ik met mijn opleiding in Oxford.
Om al mijn spullen mee te nemen ben ik nog op zoek naar een grote tas/koffer. Wat is naar jullie mening handiger om te kopen: een koffer of een tas?
Iemand nog ervaringen met goede merken/types?
 
ik denk dat je wel 2 of 3 koffers nodig hebt om al je spullen mee te nemen :D

ik zou gewoon in de kofferwinkel bij jou in de buurt een heele grote koffer kopen en als je misschien nog vrienden of familie hebt die met je mee wil voor een paar dagen of later langs wil kopen spullen meegeven!
 
Hoe neem je echt al je spullen mee naar Oxford? Kan iemand vertellen hoe die dat gedaan heeft. Je kan toch niet al je spullen een 1 koffertje van 20k meenemen? En ik weet niet of ik iemand zo gek krijg om met een auto vol met mn spullen achter me aan te rijden...
 
Het is niet zozeer je spullen erheen brengen, 20KG haal je het wel mee (zat zelf aan 21,4KG)... Het probleem is wanneer je terug komt en je dingen zoals uniform, een paar boeken en dingen die je daar verzameld hebt mee terug wilt nemen...

Kan je vertellen KLM heeft goed aan mij verdiend op de weg terug! Kon even 130 pond bijlappen voor overgewicht aan bagage... Had eigenlijk net zo goed nog een ticket kunnen kopen...

Veel plezier in Oxford!
 
Ik raad aan iets zoals bij dit link staat.

http://www.londonluggage.com/images/kpl2066.jpg

is 3,5 kilo lichter dan samsonites en heeft meer ruimte.
geeft niet hoeveel je meeneemt naar oxford, want wanneer je naar america gaat, dan koop je zeker zoveel dat je een nieuwe extra koffer koopt daar om al jouw spullen over tebrengen.
Als je eenmaal in de instrument fase zit, moet je gewoon een keertje een weekeindje naar NL komen om wat spullen achter te laten.
Vlieg niet met klm, ik vloog altijd met BMI en toen ik klaar was met de opleiding vloog ik met 30kilo's zonder een cent extra te betalen.

Is altijd beter om een auto te regelen en met al jouw spullen over te rijden.

Succes,

Alto
 
Ik zou de goedkoopste/lelijkste koffer op zolder van mn ouderlijk huis uitzoeken, en lief en pa en ma vragen of je die koffers mag jatten!! je gaat al dat geld toch niet uitgeven aan die zooi terwijl je nog student bent??

klasje geld uitgeven 101 voor studenten zou geen luxe zijn tegenwoordig....

Heb de eerste 3 jaar na m'n opleiding een overnightbag twv 30 dollar (walmart) gebruikt voordat ik een dure tas kocht..
 
Het is niet zozeer je spullen erheen brengen, 20KG haal je het wel mee (zat zelf aan 21,4KG)... Het probleem is wanneer je terug komt en je dingen zoals uniform, een paar boeken en dingen die je daar verzameld hebt mee terug wilt nemen...

Kan je vertellen KLM heeft goed aan mij verdiend op de weg terug! Kon even 130 pond bijlappen voor overgewicht aan bagage... Had eigenlijk net zo goed nog een ticket kunnen kopen...

Veel plezier in Oxford!

Joh... dan kan je beter ff langs een postkantoor gaan......
 
zwaaien met pasje van de opleiding, melden dat je ook "piloot bent" (in mijn geval zelfs van de KLS, dus klm pasje dus vriendje van Northwest) en de extra tas mocht gratis mee....

En anders kan je het meestal goedkoper FedExen, heb je nog minder kans dat het kwijtraakt ook ;)
 
Terug
Bovenaan