Kls-simulator-baron

Fukko

New member
Dag Kls-ers (en anderen),

Ik volg de opleiding AP&M en kom over 1 1/4 jaar naar de kls toe. Nou gaan we voor de opleiding in de voorjaarsvakantie (26-30 februari) naar de kls toe om een week op de beechcraft bonanza te vliegen en we gaan een keer meevliegen met de beechcraft baron. Ik heb hier een paar vragen over:

- Wanneer krijg je met de opleiding op de kls te maken met deze simulator?
- Is deze te vergelijken met de frasca, maar dan met beeld?
- Is het toegestaan om foto's en/of filmpjes te maken in de baron?
- Ik hoorde dat de de baron regelmatig stuk is, is dit zo? en worden deze kisten nog binnenkort vervangen (dus binnen 2-2,5 jaar)?

Bij voorbaat dank,

misschien tot de 26e-30e!

gr. Fukko
 
- Wanneer krijg je met de opleiding op de kls te maken met deze simulator?
- Is deze te vergelijken met de frasca, maar dan met beeld?
- Is het toegestaan om foto's en/of filmpjes te maken in de baron?
- Ik hoorde dat de de baron regelmatig stuk is, is dit zo? en worden deze kisten nog binnenkort vervangen (dus binnen 2-2,5 jaar)?

1e: zitten meer klokjes ed in, en beeld ja 3 schermen.
2e: eigenlijk niet.. in iedergeval als je achterinzit gewoon proberen.
3e: kls heeft veel geld, maar om elke baron van ca 1,1 mil te vervangen... hmm geen directeur die daar over denkt.
 
L5H2, jij zit op de DFA? Heb jij inzicht in het banksaldo van de KLS?:P, kun je mij een specificatie sturen, kijken of ik daar ook nog extra aan bij wil dragen:)

Dacht trouwens dat de Bonanza er 2 schermen in had zitten.

Foto's verboden!

PrimAir
 
PrimAir nee ik zit niet op de dfa, en de kls heeft het volgens mij niet zo slecht, en ja tomtom teveel vrijetijd ofzo ga leren!!!
 
De bonanza sim heeft 1 scherm, de FNPTII (baron sim) heeft er 3
In principe Geen foto's in de baron
Baron's zijn wel regelmatig stuk, maar dat is omdat de eisen van wat er moet werken gewoon enorm streng zijn. Met fouten waar de gemiddlede hobbyist nog gewoon mee weg gaat blijft een baron aan de grond. (en terecht!)
 
foto's nemen boven nederland mag zowieso niet..
baron's.. define stuk; er worden regelmatig dingen opgeschreven maar 90 procent is natuurlijk ook snel gemaakt.
de baron is zeg 1,1 millioen, edoch de gemiddelde vlj is dat ook en een stuk goedkoper in onderhoud.
maar dat vliegtuig zal niet de eerst komende 3 jaar vervangen worden denk ik..
en daarnaast.. JE WIL EM VLIEGEN!
 
Graag gedaan jongen.

En inderdaad: De Baron is een super mooi apparaat!
Als ik twee loterijen win, dan koop ik er een.
 
Beetje off-topic, maar nu we het toch over foto's maken heben tijdens KLS vluchten, waarom is dat nou verboden? Het is volgens mij niet altijd verboden geweest?
Ik heb al aardig wat weblogs doorgespit, en bij de EPST (die tegenwoordig ook ergens bij Scotssdale lijkt te zitten (Litchfield Airport ofzo?) lijkt het erop dat ze gewoon mogen filmen en fotograferen en bij de KLS juist weer niet (die tot voor kort ook op Scottsdale Airport zaten).

DBX
 
goeie morgen. gewoon pics maken. klaar is klara

google/youtube voor de gein ff klm cockpit movies..... (of welke maatschappij dan ook)
 
Joost - (Joozd)

Wat dacht je van een 645CI !??!!?

Daar sla je twin sisters mee aan de haak!
 
Terug
Bovenaan