KLS klas

Hallo allemaal,,

Ik heb een paar vragen;

1) Hoe groot is een gemiddelde klas van de KLS ?
2) De eerste 9 (?) maanden zit je in Eelde voor theorie. Ik moet intern zitten, want ik kom uit het buitenland. Zit je met klasgenoten intern? Hoe zit dat?
3) Wanneer we naar de USA gaan, wat gebeurd er met de kamer? Wanneer we terug komen, gaan we weer in dezelfde kamer?

Dat zijn zo snel ff wat vragen die ik heb. Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

Groeten, Patrick :)
 
1. ongeveer 26 tot 30 man per klas

2.Er is een campus, praktisch iedereen zit intern dus (al gaan de hollanders vaak naar huis in het weekend, maar lang niet iedereen). Vaak heb je met (een deel van) je klas een gang(14 kamers) en daar zit 1 gemeenschappelijke keuken bij (+huis en eetkamer)

3.In de USA zijn appartementen(zit al bij je opleidingskosten in), en bij terugkomst kun je weer een nieuwe kamer huren op de Campus
 
Die keukens worden in het weekend door de mensen die blijven (en de hollanders gaan vaak naar huis, aldus Alien) ontzettend smerig gemaakt.
 
Hmm op een KLS voorlichtingsdag eind '06 werd mij verteld (en ik quote) "op vrijdagavond is het operatie stofwolk", maw er werd gesuggereerd dat iedereen 't weekend bij pappie en mammie doorbrengt. Dit is dus niet zo? :)
 
Veel zijn er inderdaad pleitte het weekend, maar er is altijd wel 1 of 2 die blijven om te leren / zuipen / etc....

En die keukens worden inderdaad elk weekend vakkundig omgebouwd tot varkenhokken :)
 
Over het algemeen heel gezellig en prima studeer omgeving. Als iedereen intern gaat creeer je ook een band met de klas en een avondje groningen is hier geen uitzondering.
 
Klinkt leuk.

Het is dus niet zo dat wanneer we uit de USA terug komen dat we in onze zelfde kamer komen te zitten als van te voren ?

En ik zal altijd intern blijven zitten, er zijn genoeg dingen te doen toch ?

Heeft elke kamer een toilet? Douche ?

Het is dus 14 studenten op 1 gang met 1 woonkamer en keuken ? Hoe gebeurt het eten daar? Ontbijt, lunch, diner?
 
Nee vaak krijg je niet dezelfde kamer.

Die kamers op de KLS campus(ga je na 2 a 3 maanden heen, in het begin zit je in een ander gebouw) hebben eigen toilet en douche, maar in het begin zijn deze dus gedeeld.

Eten is op eigen initiatief, maar vaak wordt er samen gegeten, je maakt kookgroepen, of regelt onderling wat. Maar dat gaat vaak vanzelf.
 
Hoezo zit je de eerste 2 a 3 maanden niet op de campus? Het gebouw 'de camping' behoort toch ook tot de campus (neem ik aan?)
 
En het is echt vet leuk om daar te zitten. Ik heb er alleen niet gezeten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan