KLS klas 8-1

John Noppe

New member
Hey,

Ik ben John Noppe, 19 jaar oud en woon in Noordwijk aan zee. Ik heb van de week mijn medische keuring gehad en ben nog wachtende op de bloeduitslag. Zolang dat allemaal goed gaat begin ik in klas 8-1. Ik zal proberen om zovaak mogenlijk de auto te pakken naar de KLS.. Hopelijk kunnen we een carpooltje opzetten.. scheelt een hoop geld!
De planning van de KLS is klas 8-1 in week 10 te laten beginnen, dat betekend maandag 3 maart. Op vrijdag 29 feb is er een informatie dag voor ouders. Het is de bedoeling dat er op maandag 3 maart ook verhuist word.

Er is al een hyves van de klas: http://klas81.hyves.net/

Als je in klas 8-1 komt please tell us!

Groetjes
 
Ich bin dabei. :D Ook ik ben in 08-01 geplaatst en heb de brief van de week gehad. Wat het carpoolen betreft dat lijkt mij een uitstekend idee.
 
Nou, bij de KLS ben ik toch al bekend, dus dan hier ook maar even met de billen bloot :)
Ik ben Ernst, ook 19 jaartjes jong (20 overigens tegen de tijd dat ik begin) en woon in het pittoreske en over bekakte Laren. Ik ben al sinds (schrik niet) januari dit jaar toegelaten maar wegens het gebrek aan natuurkunde in mijn vakkenpakket, besteed ik de helft van mijn tijd nu aan het leren van dit heerlijke vak. Rond november ben ik hier mee klaar en tot maart zal ik dan mijn tijd verdoen met het bijverdienen van centjes in een restaurantje bij mij in de buurt. Kleine foot-note; de natuurkunde klas waar ik in zit, op het James Boswell Institute in Utrecht, zit ongeveer half vol met toekomstige piloten. In totaal zullen volgens mij 4 of 5 man van deze klas naar de KLS gaan. Stuk voor stuk top gozers allemaal trouwens ;)
Spreek jullie snel allemaal!
Ernst
 
Op de dag zelf hoor je een voorlopige uitslag (excl bloedonderzoek). Een paar dagen later is ook de uitslag van het bloedonderzoek bekend waarna alles naar IVW wordt gestuurd. IVW geeft certificaat af aan KLS waarna je van de KLS een brief krijgt.

Hele cylcus heeft bij mij 3 wkn geduurd.......

Mocht je bloedonderzoek negatief uitvallen, dan wordt je daarvan op de hoogt gebracht. Geen bericht = goed bericht, dus gewoon afwachten die drie weken....
 
Dag mensen,

ik ben Alexander en ook lid van klas 8-1.. Ik woon in Utrecht en vind het een prima plan om wat carpooltjes te regelen! Op het moment ben ik net als Ernst met natuurkunde bezig, daarbij werk ik ook. Voor week 10 wil ik nog wat vakantie pakken op Curacao en verder is het maar afwachten. Heb mijn Cova halverwege Juni gehaald, en moest na mijn medical ook ongeveer 3 weken op bericht wachten.
Heb trouwens al heel wat leuke verhalen gehoord op het introkamp, en helemaal in maart wordt dat nog erg leuk met "de vijver".

Mazzel
 
Hmm, hebben jullie wel opgelet tijdens jullie bezoek aan de KLS? :P Er is een vijver naast de kroeg waar je sowieso in beland als er weer gradelaars langs komen en ook nog wel een keer of twee in zult gaan tijdens de ''kenningsmakingstijd''...
 
Op moment van schrijven zijn er 14 jongens aangemeld bij de hyves pagina. We zijn al bezig met kijken om iets te gaan doen in januari.
 
Ik heb inmiddels de brief binnengekregen met de bevestiging dat ik mijn selectieprocedure succesvol heb afgerond! Tevens staat er in die brief dat ik dus in 08-01 terecht kom. Ik wist het al, maar toch lekker dat ik nu bevestiging krijg op papier :-)
 
Net uit betrouwbare bron gehoord (klasgenoot die de kls heeft gebeld) dat er nog maar 2 plaatsjes vrij waren in onze klas waarvan hij er 1tje heeft ingenomen. Dus als deze info klopt dan zit deze klas zo goed als vol al.
 
Mijn naam is Freek Padding en ben 19. Ik ben ook ingedeeld in 8-1, ik woon in de buurt van Hilversum. Ik zag hierboven al iemand staan die uit Utrecht komt dus het gaat wel goed komen met dat carpoolen... en ja in de zomer natuurlijk lekker met de motor op en neer!

Anyhow, ik had gehoord dat er 2 dames waren ingedeeld in 8-1 die toen later zijn over geplaatst naar 7-5... beetje jammer dus, maar het gaat zeker een gouden tijd worden.

In Januari word er een 8-1 meeting georganiseerd als het goed is.
 
Yeps dat klopt :D. We moeten maar een datum gaan plannen. Dat word vast wel gezellig. Dus als er nog mensen zijn die ook in 8-1 geplaatst zijn meld je dan even aan op hyves.
 
Terug
Bovenaan