KLS Klas 12-01

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Screamble
  • Startdatum Startdatum
S

Screamble

Guest
Hallo airworkers/kls'ers,

ik heb vorige maand te horen gekregen dat ik door de COVA ben. Daarna heb ik gebeld wanneer ik nou precies kan gaan beginnen. De meneer aan de telefoon vertelde mij dat ik ingedeeld was in klas 12-01. Zijn er toevallig nog andere mensen ingedeeld voor klas 12-01??
 
Allereerst, gefeliciteerd!

Ten tweede, wow dat ze dat zo zeker durven te zeggen. Bij mij wisten ze zo lang van te voren nog niet zoveel zeker, of ik moet me vergissen. Ik bedoel 12-01 is nog redelijk ver.

Klinkt bovendien alsof ze niet van plan zijn om voor die tijd de klassen te vergroten.

Enfin, veel succes met wachten haha, en ik zal je wel in eelde zien over een tijd.
 
Screamble gefeliciteerd!
Toch zet het me wel aan het denken, ik had namelijk mijn COVA in het 3e kwart van 2009 en kan in april 2011 beginnen, globaal dus 1,5 jaar wachten! Jij hebt je COVA in maart en kan 10 maanden later al starten?

Of er is een gigantische terugval in het aantal aanmeldingen en het uiteindelijk aantal geschikte kandidaten, of de KLS is inderdaad van plan in de loop van dit jaar weer meer studenten op te gaan leiden! Nu ik er zo over nadenk kan de wachtlijst toen ik door de COVA kwam ook al aanzienlijk geweest zijn dus lastig te voorspellen waar het vandaan komt. Wel goed nieuws voor jou aangezien je minder lang hoeft te wachten natuurlijk!

Anyway ik hoop dat je snel enkele toekomstige klasgenoten zult 'ontmoeten' middels dit forum en succes met wachten!

Groet Nerox

ps: al enig idee hoe je de komende 10 maanden gaat vullen?
 
Screamble gefeliciteerd!
Toch zet het me wel aan het denken, ik had namelijk mijn COVA in het 3e kwart van 2009 en kan in april 2011 beginnen, globaal dus 1,5 jaar wachten!

Groet Nerox

ps: al enig idee hoe je de komende 10 maanden gaat vullen?


Ik denk dat er weinig mensen door de COVA komen want ik had hem begin 2010 en zit nota bene bij jou in de klas.

Wie weet is dit nog gewoon de standaardeviatie.

ps: naar naar Nerox' ps ben ik ook nieuwschierig =p
 
Screamble gefeliciteerd!
Toch zet het me wel aan het denken, ik had namelijk mijn COVA in het 3e kwart van 2009 en kan in april 2011 beginnen, globaal dus 1,5 jaar wachten! Jij hebt je COVA in maart en kan 10 maanden later al starten?

Of er is een gigantische terugval in het aantal aanmeldingen en het uiteindelijk aantal geschikte kandidaten, of de KLS is inderdaad van plan in de loop van dit jaar weer meer studenten op te gaan leiden! Nu ik er zo over nadenk kan de wachtlijst toen ik door de COVA kwam ook al aanzienlijk geweest zijn dus lastig te voorspellen waar het vandaan komt. Wel goed nieuws voor jou aangezien je minder lang hoeft te wachten natuurlijk!

Anyway ik hoop dat je snel enkele toekomstige klasgenoten zult 'ontmoeten' middels dit forum en succes met wachten!

Groet Nerox

ps: al enig idee hoe je de komende 10 maanden gaat vullen?


Toch wel een beetje apart, maar ook niet. Ik heb selectie gedaan rond april/mei 2010 en toen ik belde zeiden ze dat ze de eerste klas (12-1) aan het vullen waren. Ik kreeg echter een week geleden bericht of ik al in 11-3 kon beginnen..

Wat je zei, of er zijn superveel mensen die afhaken of ze leiden meer mensen op.. who knows?!
 
Ik heb het gevoel dat de klassen groter worden. Aan het aantal selectie-kandidaten zal het niet liggen. Bij PO1 hadden wij er 9, PO2 8, GVSS 4, waarbij ze mij vertelden dat er al een paar weken achter elkaar groepjes van 4 de GVSS aan het doen waren. Maar goed, dan moet je nog door de COVA komen, en daar heb ik verder geen nieuws over.

Leuk MC MD11, ik hoop je inderdaad volgend jaar in Eelde te zien. Inderdaad wel vreemd dat jouw selectie zo'n dikke driekwart jaar is geweest en dat we in dezelfde klas zitten. Lijkt er toch op dat er in de tussentijd vrijwel geen mensen zijn aangenomen.

In mei/juni hoop ik mijn examen te halen. Het resterende half jaartje is geen nieuwe studie meer waard. Ik ga dus flink wat centen verdienen. Die zal ik die gedurende twee jaar wel nodig hebben.
 
Ik heb het gevoel dat de klassen groter worden. Aan het aantal selectie-kandidaten zal het niet liggen. Bij PO1 hadden wij er 9, PO2 8, GVSS 4, waarbij ze mij vertelden dat er al een paar weken achter elkaar groepjes van 4 de GVSS aan het doen waren. Maar goed, dan moet je nog door de COVA komen, en daar heb ik verder geen nieuws over.

Leuk MC MD11, ik hoop je inderdaad volgend jaar in Eelde te zien. Inderdaad wel vreemd dat jouw selectie zo'n dikke driekwart jaar is geweest en dat we in dezelfde klas zitten. Lijkt er toch op dat er in de tussentijd vrijwel geen mensen zijn aangenomen.

In mei/juni hoop ik mijn examen te halen. Het resterende half jaartje is geen nieuwe studie meer waard. Ik ga dus flink wat centen verdienen. Die zal ik die gedurende twee jaar wel nodig hebben.

Wow misverstand haha, ik zit bij nerox in de klas, sorry

Po1 had ik btw 6, po2 5 en gvss 3
 
Wow misverstand haha, ik zit bij nerox in de klas, sorry

Po1 had ik btw 6, po2 5 en gvss 3

Na jammer MC MD11:traantjes
Maar dan hadden jullie relatief kleine groepjes in vergelijking met mij.

Wat ik ook nog moet zeggen is dat mijn account gewijzigd wordt van Screamble naar Scræmble. Had per ongeluk die twee letters verwisseld en in uitspraak maakt het toch uit:).
 
Hallo

Denk zal ook maar eens een keer reageren, ik had mijn COVA begin december, toen vertelde ze mij dat ik kon beginnen ergens begin 2012. De week daarna contact gehad en nu begin ik waarschijnlijk in oktober klas 11-4, dus voor mij was het ook ongeveer 10mnd wachttijd. Ik vond het ook snel, las al die verhalen dat mensen lang moesten wachten, maar ja, alleen maar gunstig. Ben nu trouwens wat aan het werk via uitzendbureau:)
 
Hallo smookies,

Haha kijk aan, we lokken mensen na 2.5 jaar aan het posten.
Ook een kls-er die we tegen zullen komen. En ik doe ook werk als uitzendkracht, net broodjes en drinken verkocht bij FC Twente-Zenit, leuke tijdsvulling.

Enfin, iedereen succes met het wachten!
 
Hey mensen,
Ik heb net te horen gekregen dat ik ben ingedeeld in klas 11-4 (oktober)
Hev het toelatingsgesprek ergens in oktober gehad, dus een jaar wachttijd. Valt me erg mee aangezien ik op 1,5 had gerekend.
 
hey belty,
gezellig komen we waarschijnlijk in dezelfde klas,
maar heb je maar kort geleden gehoord dat je in klas 11-4 komt, beetje raar omdat jij al eerder de COVA hebt gedaan,
 
Ook nog mensen voor 12-1:)
Ik heb na Belty een flauw vermoeden dat de klassen toch weer óf groter óf meer worden. Of ik ben gewoon een van de laatste die nog in 12-1 past.
 
Ja goeiedag,

Ik heb op, even denken, 4 januari ook m'n cova behaald, hier vertelde ze mij dat de 2011 klassen vol zaten en ze net waren begonnen met het vullen van de 2012 klassen, dus ik denk dat het ook voor mij 12-01 zal worden!
 
hey belty,
gezellig komen we waarschijnlijk in dezelfde klas,
maar heb je maar kort geleden gehoord dat je in klas 11-4 komt, beetje raar omdat jij al eerder de COVA hebt gedaan,

Chill, ik dacht laat ik ze maar eens een keer op bellen en toen kreeg ik het te horen. Heb nog geen officieel bericht gehad ofzo...
 
belty,

Oke top, ik heb ook nog geen officieel bericht gehad, idd ook via de telefoon gehoord. Nog effe wachten tot het zover is, wat doe jij om de tijd door te komen??
 
Ik ben nu eerstejaars bedrijfskunde in Groningen, maar die ga ik toch niet afmaken, dus ik doe rustig aan :P
En jij?
 
Terug
Bovenaan