Q-nimbus
Active member
Beste allemaal,
Ik heb een vraag waar ik al een hele tijd mee rondloop, maar niemand die het antwoord weet, zelfs KLM collega's niet. We weten natuurlijk allemaal de entry posities bij KLM, maar ik zal ze nog even herhalen:
S/O B747-400, B777-200, MD-11, A330.
F/O Fokker 50, 70 en 100.
Er staat mij iets bij van lang geleden dat de S/O positie enkel was voorbehouden aan KLS-ers. KLM-ers, KLS-ers, VNV-ers, niemand weet of dat ook echt zo is, of dat ik helemaal verkeerd ingelicht ben.
Wie oh wie weet het antwoord, en indien het echt zo is, waarom?
Ondanks dat het alweer een tijdje geleden is dat er een altijd leuke KLM/KLS bash sessie plaats heeft gevonden, is het niet mijn bedoeling dit topic in die richting te laten ontsporen, dus normaal antwoorden s.v.p. :biertje:
Ik heb een vraag waar ik al een hele tijd mee rondloop, maar niemand die het antwoord weet, zelfs KLM collega's niet. We weten natuurlijk allemaal de entry posities bij KLM, maar ik zal ze nog even herhalen:
S/O B747-400, B777-200, MD-11, A330.
F/O Fokker 50, 70 en 100.
Er staat mij iets bij van lang geleden dat de S/O positie enkel was voorbehouden aan KLS-ers. KLM-ers, KLS-ers, VNV-ers, niemand weet of dat ook echt zo is, of dat ik helemaal verkeerd ingelicht ben.
Wie oh wie weet het antwoord, en indien het echt zo is, waarom?
Ondanks dat het alweer een tijdje geleden is dat er een altijd leuke KLM/KLS bash sessie plaats heeft gevonden, is het niet mijn bedoeling dit topic in die richting te laten ontsporen, dus normaal antwoorden s.v.p. :biertje: