KLM maar weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

25L

New member
Hey,

heeft iemand het laatste nieuws betreffende aannames bij de KLeM ?
zag onlangs een Martinair crew en de Capt wist me te vertellen dat ze nog steeds op zoek zijn naar mensen van buiten de `inner circle` ...

Oh ja, vond het niet meteen terug in de vorige thread, maar heeft iemand een naam en adres EN/OF een email-adres waar ik mijn CV kwijt kan ? Dank bij voorbaat.

Mazzle,
25L
 
Ik hoorde van een vriend (die aan de KLM eis voldoet) dat hem werdt verteld dat ze momenteel niemand meer zochten en dat zijn sollicitatie in file zou komen.

Dit is van horen zeggen, dus ik weet niet of er een kern van waarheid in rust...
 
de zin "ik heb van horen zeggen" hier plaatsen vergt heel veel lef :grijns:

edit: damn, het was te denken dat er al iemand voor ging zijn
 
Wat aannames betreft, ik heb 2 weken geleden van een vriend gehoord dat hij een start datum heeft gekregen. (eind Feb.) dit is op de F70. Verder gaan de selectie nog gewoon door. Hoe het zit met nieuwe plaatsingen..... wie zal het zeggen.

En die vloot vervanging naar DHC8-400. Als je dit zeker weet, kun je waarschijnlijk ook geld gaan verdienen als waarzegger... :haha:
 
bedankt voor jullie antwoorden, maar nu zou ik toch heel graag een NAAM + ADRES en/of EMAILADRES krijgen van iemand.

Ik heb wel een adres via hun site, maar is erg algemeen vrees ik !

PS ik heb gehoord dat ze Douwe Egberts gaan schenken
 
Nja ok dan :dozey: ,

Kae Eal Em
T.a.v Mw. H.E. Te Aerdappel
Ivoren Toren 2b
Laan van 1955
Vliegveld Amsterdam


Jep, pun intended. So, bring it on !!!
 
Beste 25L ( <-- Belg? )

Als je even de search functie gebruikt op dit forum zul je zien dat deze vraag meerdere malen voorbij is gekomen en dat er ook al meerdere antwoorden zijn gegeven.

Succes
 
180 nieuwe vliegers nodig dit jaar. KLS kan er hooguit 20 leveren, waarvan 10% afvalt.

Met EPST, MVVL, en natuurlijk de NLS is een speciaal traject gestart, de Compressed Bridge Course. De eerste 6 mensen van MVVL hebben dit traject met succes afgerond, en de eerste 3 van EPST zijn op dit moment bezig.

Zet ook geen zoden aan de dijk dus.
 
Kan de KLS dit jaar nog maar 20 man leveren? Dat is ook niet veel.

Ik zelf wacht ook nog op een datum. Wat ik bedoelde is dat hij me vertelde dat ze momenteel waarschijnlijk genoeg sollicitaties hadden en mensen die al in de selectie zitten, plus nog mensen die wachten op een datum.

Maar zoals zooooo vaak is gezegd; bel KLM P&O eens op. Zoek hier of op google en je zult versteld staan hoeveel resultaten er uit komen rollen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan