Klas 11-3

hockeysimon

New member
Hey iedereen,

Mijn naam is Simon en ik weet sinds kort dat ik in klas 11-3 wordt ingedeeld.
Er was al reeds een topic over iedereen die in klas 11-X werd ingedeeld maar ik denk nu dat het tijd is om meer specifiek te kijken, en al wat te horen van de medeklasgenoten.

Dus laat maar iets weten als je ook in deze klas bent ingeloot.

Met vriendelijke groeten

Simon
 
Hoi Simon,

Heb je toevallig van de KLS al een indicatie gekregen wanneer 11-3 start? Succes met het zoeken naar medeklasgenoten!

Groet
 
Hallo iedereen,

Ik ben Erik en ik sta in principe ingepland voor 11-3, maar ik sta vrij hoog op de lijst dus heb ook nog kans om in 11-2 te komen. Dit ben ik te weten gekomen door ze even op te bellen. Helaas heb ik nog geen brief ontvangen met begindata evenals de datum voor de medische keuring. 11-3 begint dus begin juni als ik het goed begrijp? Volgens de man die ik aan de telefoon had zou het juist eind juni zijn.

Groeten Erik
 
Heren,

bij deze meld ik me ook aan!
Enkele weekjes geleden nog even gebeld, zit ook in klas 11-3.
Hoop wel dat ik eerst nog even m'n jaartje aviation studies in amsterdam kan afsluiten,
liefst met een propedeuse.

even voor jou erik,

die man aan de telefoon vertelde mij juni juli, dus ik neem daarmee aan dat het eind juni zal zijn. Daarnaast verwacht ik ook ieder moment de brief met uitnodiging medische keuring, uniform eisen ect.

Interesse in alvast een introductie rondje?

En, nog wat (hoeveel info kan er in 1 post geplempt worden!); weet iedereen al waar te verblijven? dacht zelf wel aan de campus, lijkt me heel gezellig, maar ik kan het ook wel waarderen dat elke dag mijn eten gekookt word. Om deze rede zit ik ook wel te denken aan het truckerscafe 200 meter bij de KLS vandaan, maar daar zit je dan in je eentje...

en lid worden van de studenten vereniging, ook al over na gedacht? Ben het wel van plan, maar niet per-se vanaf de eerste week. Liever even adjusten, als waarschijnlijk jongste, met dan nog nauwelijks 18 jaar op de teller.

zo, hebben jullie weer 10 minuutjes te tikken.

Groeten,

Ruben
 
Laatst bewerkt:
Hallo Ruben,

Ok, ik zat al bijna te denken dat mijn brief niet was aangekomen in het gehucht Putten waar ik woon.... Maar dan wacht ik even af.

Voor mij wordt het sowieso campus en studentenvereniging denk ik ook wel. Eerst even afwachten hoe zwaar de studie wordt en hoeveel tijd ik daar nodig voor heb.

Even kort over mijzelf: Ik ben 18 jaar (mei 92), ik heb VWO afgerond en heb nu een overbruggingsjaartje net zoals jullie. Ik ben een eigen bedrijfje begonnen in computerdiensten, denk daarbij aan reparaties, installatie, adviezen, assemblages enz... Bovendien werk ik in het weekend nog in de plaatselijke videotheek. Ik kon ook een studie kiezen alleen heb ik dat niet gedaan omdat ik waarschijnlijk minder gemotiveerd zou zijn en omdat ik niet zeker wist of ik het jaar dan kon afmaken. Bovendien heb ik nu wat werkervaring en dat is ook wel handig. Verder fitness ik 2-3x per week en in het weekend ben ik meestal bij vrienden/vriendin. Een feestje op zijn tijd vind ik wel leuk, al ben ik niet van het doorhalen en kapot feesten.

En verder:
Ik kan niet wachten totdat de brief komt!

Groeten Erik
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag ook te horen gekregen dat ik in week 26 mag beginnen. Dat is eind juni als ik het goed heb. In april heb ik mijn medische keuring. Ben momenteel 19 (mei '91), studeer lucht en ruimtevaarttechniek in delft. Ik zelf ben een geboren en getogen tukker hehe. Heb vorig jaar werktuigbouwkunde in Enschede gestudeerd.
Uiteraard kijk ik er erg naar uit om te beginnen. Ben immers al bijna een jaar aan het wachten, net zoals jullIe waarschijnlijk;-) ik ga sowieso op dE campus wonen en ik denk ook bij de studentenvereniging. Normaal ben ik daar niet zo van maar toen ik op de kls was hoorde ik dat het vrij gebruikelijk is. Naast de Gezelligheid leer je natuurlijk ook leerlingen van andere klassen kennen die je eventueel kunnen helpen met je studie.

Misschien is het leuk om over een paar maand wanneer er meer definitief is een barbecue met elkaar te doen ofzo;) anders tot eind juni!

Berend
 
Laatst bewerkt:
Heren,

Even ter informatie. De brieven voor pak, bank etc. gaat nog wel even duren. Ik start zelf in 11-02 en heb hier ook nog niks van gehoord. Normaal is 1 maand van te voren.

Gr,
 
Heren,

Even ter informatie. De brieven voor pak, bank etc. gaat nog wel even duren. Ik start zelf in 11-02 en heb hier ook nog niks van gehoord. Normaal is 1 maand van te voren.

Gr,

Je hebt gelijk, ik heb even mijn spulletjes erbij gepakt. zo'n 6 maanden voor de start van de opleiding krijgen we de exacte datum door, ongeveer een maand voor de start van de opleiding de overige informatie (uniform, contract, enz). Er staat NIET bij wanneer je uitgenodigd word voor de medische keuring. Wel weet ik dat de uitslag zon 3 weken zou kosten.
 
Ok, dan wacht ik geduldig op die laatste brief. Ik heb vandaag nog even gebeld en het wordt toch klas 11-3. BBQ zou inderdaad een heel leuk idee zijn!

Greetz
 
En we scheppen nog wat meer duidelijkeid, ik heb gister gebeld omdat ik verwachtte dat onze klas nog voor het einde van mijn huidige opleiding zou starten. De KLS heeft nog geen definitieve startdatum in gedachte maar we kunnen in week 26 starten met ongeveer een week speling. Dat zou dus een halve week vakantie betekenen voor mij :p. Daarnaast hoorde ik van een oud-klasgenootje wiens broer een week geleden is afgestudeerd, dat de studenten die vanaf nu starten weer op de bufferlijst komen. De OPC van de KLS zei alleen dat hij daar nog niets vanaf weet, hoewel ik wel het idee had dat hij het op dezelfde manier zei als de Mossad, mbt de moorden op iraanse kernwetenschappers... Maargoed nog niet te vroeg juichen dus.

Kom maar op met de BBQ :)
 
Ok, ze houden ons dus nog een beetje in spanning. Ik denk dat ze ook vooral zitten met dat garantiefonds. Al die piloten zonder baan waarvan wel de rente gedekt moet worden...

Wat betreft de vakantie, ik hoorde van een vriend van mij die ook de KLS heeft gedaan dat de school van week 30 t/m 32 sluit in Eelde. Dan zou iedereen dus min of meer vakantie moeten hebben. Ook heb ik het ergens gelezen op een forum (weet de link niet meer). Klopt dat of is dat alweer achterhaald? Weten jullie daar wat meer over?

Voor de BBQ zou het wel leuk zijn als we nog wat meer klasgenoten zouden kunnen vinden. Misschien dat dat ook wel in de brief staat, met wie je staat ingedeeld. Dan wordt het zoeken op Facebook/Hyves.

Grtz Erik
 
Hey heren,

Sorry dat ik niets meer van mij heb laten horen maar ik zit in Australië voor het moment, effe genieten voor het studeren wordt.

Ik zal mij dan ook maar even voor stellen.
Ik ben dus Simon, 21 jaar oud en kom uit Herzele, dat is tegen Gent in België. Zoals ik al zei ben ik nu in Australië en ben hier wat aan het rondtrekken. Ik zal sowieso een kamer nemen op de campus en zat ook te denken om bij de CAVV te gaan.

Die BBQ klinkt leuk maar ik zal er niet bij kunnen zijn aangezien ik pas terug ben begin April.

Hebben jullie facebook? Anders kunnen we daar elkaar al eens opzoeken.

Groeten

Simon
 
dag dames,

2 weekjes vakantie, dat zou ik wel weer zien zitten. 4 weken bezig, en hop, vakantie. maargoed.

Simon, wel lekker, een paar maandjes tussen de kolonisten. Ik neem aan dat je niet in het noord oosten zit...
 
Laatst bewerkt:
@ Hockeysimon
Ok, super leuk man! Australie lijkt mij echt een mooi land! Wel lekker om er even tussenuit te gaan. Ik heb facebook, even zoeken op Erik Ouwersloot in Putten.

@ Wolf
Ik dacht dat ik groot was met 1.92m (was ik ook toen ik 17 was). Volgens mij is het geen probleem tot 2.03m. Boven de 1.93m kijken ze naar beenlengte en bovenlichaam. De verhouding moet enigzins binnen de grenzen zijn, anders gaat het niet passen.

Ik heb zelf vroeger ook een medische keuring gedaan omdat ik in het buitenland gewoond heb (met mn ouders) en daar kwam uit dat ik 5-10% minder hoor dan gemiddeld. Volgens mij moet dat geen probleem zijn, aangezien je ook -5 en +4 mag hebben op je ogen. Kleine afwijkingen zijn denk ik wel acceptabel, zolang die afwijkingen maar niet erger worden.
 
Hello,

ik zag even iets over een vakantie van weken 30-32.
Als ik het goed herinner is het volgens mij weken 29-31 (maar dat doet er nou ook weer niet zo toe.)

Dit zegt de studiegids bij 4.5
"Hoewel de theorieschool een aantal weken per jaar gesloten is, betekent dat niet automatisch dat er dan ook geen opleidingsactiviteiten kunnen plaatsvinden en dat de student vakantie heeft."

Grz
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,
Ik heb net een telefoontje gehad met de vraag of ik in klas 11-2 wil beginnen.
Voor mij is dat wel een aantrekkelijk aanbod, dus ik ga over naar 11-2.
Tot over een paar maanden!

Groeten Erik
 
Hallo allemaal,
Ik heb net een telefoontje gehad met de vraag of ik in klas 11-2 wil beginnen.
Voor mij is dat wel een aantrekkelijk aanbod, dus ik ga over naar 11-2.
Tot over een paar maanden!

Groeten Erik

haha jij wel. kan je ons, 11-3 lieden, op de hoogte houden over de ontvangen berichten, enzovoorts?

@MD-11: wat wil je dan doen in die 2 weken. gewoon thuis studeren. naja, wel lekker in reeuwijk onder het genot van een zonnetje en een biertje. Maargoed, we zien het vanzelf wel. ook m'n medical nog halen natuurlijk.
 
Niet dat ik wil lopen muggenziften:angel: maar het zijn 3 weken. Ja ik weet verder ook niet hoe ik/kls die weken invult.. Wel weet ik, dat na de theorie periode ik wss 5 weken échte vakantie heb omdat ik bij de jongere helft van de klas hoor en dus 5 weken later vertrek naar de US and A.

Maargoed, ik begin deze opleiding niet voor vakanties natuurlijk :)
 
Terug
Bovenaan