Kistje overdekt parkeren op EHMZ mogelijk?

ph-mzw

New member
Ik wilde morgen naar Sywell (EGBK) vliegen met een tussenstop op EHMZ o.a. om even te lunchen, Mogas in te slaan en de vesten aan te trekken voordat we de plas oversteken.

Het weer lijkt echter spelbreker te gaan worden. Het lijkt er nu op dat we EHMZ nog kunnen halen voordat het te slecht wordt, en het leek ons wel leuk om daar heen te vliegen om daar onze vakantie alvast te beginnen (in afwachting van verbeterende omstandigheden richting de UK)

Mijn kist heeft echter onvoldoende mogelijkheden om goed in de grond verankerd te worden, dus vraag ik me af of er op EHMZ de mogelijkheid is om de kist een paar nachtjes in een hangar onder te brengen.

Iemand die het weet?

En als dit overdekt parkeren inderdaad kan, waar kun je goed vertoeven en ook nog wat leuks bekijken (hotel, b&b, whatever... ).
 
Volgens mij heb ik je vanmiddag al telefonisch gesproken (je komt toch van Hoogeveen?).

De eventuele stallers heb ik telefonisch al doorgegeven (zelf zit ik vol in mijn hangar).

Je hebt in Middelburg wel een aantal hotels, bijvoorbeeld Arneville in de Buitenrust straat. Ik dacht dat het 120 Euro per nacht was (houd me er niet aan). Ook is er nog een van der Valk in Goes, maar ik denk dat die al vol zit (had van de week een relatie uit Italië dus moest ook een hotel zoeken).

Op de boulevard in Vlissingen heb je het Arion hotel. Dit kost 190 Euro volgens mij per nacht. Locatie is wel erg leuk.

Mocht je nog een leuk veld onderweg aan willen doen, denk dan ook eens aan Headcorn. Foto`s e.d. staan op mijn site.
 
Klopt, wij hebben elkaar gesproken vandaag.

Heb na veel bellen uiteindelijk een plekje bij de para's kunnen krijgen. Helaas kreeg ik 10 minuten na take-off een probleem met de constant speed controller (circuit breaker popte eruit), en heb rechtomkeer moeten maken. Eerste analyses na afloop van de (uneventfull) landing leverde geen uitsluitsel over de oorzaak, dus ik ga wat lastige troubleshooting tegemoet...

In ieder geval bedankt voor de namen en telefoonnummers!

[edit]
Ook nog bedankt aan diegenen die me een PM hebben gestuurd!
 
Terug
Bovenaan