Kamers NLS

Max_D

New member
Ik ben recentelijk toegelaten tot de NLS (Alleen de medische keuring nog, maar daar heb ik vertrouwen in) en zoek nu dus een kamer bij de NLS. Ik heb een lijst aangevraagd en deze ook toegestuurd gekregen, alleen is deze zo rommelig etc dat ik er geen wijs uit kan. Zijn er hier oud-NLS'ers die de perfecte kamer zo weten aan te wijzen?

Ik zit natuurlijk wel aan een budget dus laten we de 900 euro de maand kamertjes maar even vergeten. Precieze cijfers weet ik zo nog niet. Verder is m'n enige eis een eigen badkamer.

Wie helpt mij uit het woud der kamers?
 
He Max_D

Er zijn in Beek/Ulestraten/Meersen en omstreken een aantal leuke "vlieghuizen", hier zitten meestal 4 tot 5 vliegers.

De lijst is idd rommelig, maar ik raad je aan gewoon een aantal te bellen, of ze uberhaupt kamers vrij hebben op jouw startdatum, wat hun prijzen zijn, kamer opp. etc. Dan krijg je een idee. En dan zou ik een dagje of middag er voor uit trekken om er een paar te gaan bekijken. Dan kun je zelf kijken of het aan je wensen voldoet. Maar met die eigen badkamer wens ik je veel succes...

Groeten!
 
Hehe, ik vrees het ergste als ik de verhalen van studentenhuizen mag geloven. Misschien dat de boel de eerste week schoon wordt gehouden maar daarna :|.
 
Nu iedereen in Portugal 'blijft' zijn er meer kamers vrij. Je hebt keuze iig.

Als je de mijne wilt weten PM me even.
 
kamers

kamers

Hoi


Ik weet nog wel wat kamers die vrij staan. Centraal gelegen te Beek. Meer informatie op 0653395550. Dan zit je alvast samen met paar andere NLSers.

Groetjes

S tail
 
Max_D zei:
Hehe, ik vrees het ergste als ik de verhalen van studentenhuizen mag geloven. Misschien dat de boel de eerste week schoon wordt gehouden maar daarna :|.

Geen zorgen. Na die week kan die zooi je ook niks meer schelen.
 
Terug
Bovenaan