Kamer op de Opaallaan voor aankomende NLS studenten

remco93

New member
Hey!

Na nu bijna 8 maanden op mijn kamer in de Opaallaan gezeten te hebben ga ik binnenkort dan eindelijk op weg naar Portugal voor de praktijkfase.
In november zal ik mijn kamer hier moeten verlaten.

Als jij nog op zoek bent naar een mooie ruime kamer, dan mag je mijn kamer overnemen als je dat wilt. Ik zit in toren 9 op de 3e verdieping. Lekker rustig en nog nooit last gehad van geluidsoverlast oid.

Toen ik hier kwam lag er al vloerbedekking en heb ik een aantal spullen overgenomen. Daarbij heb ik nog een aantal dingetjes zelf erbij gekocht. Dit mag je van mij overnemen, is erg makkelijk, omdat je dan veel minder hoeft te regelen en zelf te kopen. Ikzelf ben hier niets tekort gekomen deze maanden.

Voor interesse kan je mij mailen op [email protected]

Groeten,
Remco Nobels (AI1103)
 
Hoi Remco, ik vroeg me af hoeveel m2 je kamer is en wat de kosten per maand zijn?
Hoi Merel,

De kosten per maand zijn rond de €450,- incl gas/licht/water etc. Daarnaast kan je nog huursubsidie aanvragen dus totale kosten liggen wat lager.

Het precieze aantal m2 kan ik zo snel niet vinden in mijn papieren van DUWO.. maar volgens mij heb ik de grootste en anders de op één na grootste soort kamer dus ongeveer 25m².

Zal even kijken of ik ergens nog iets kan vinden.
 
Hoi Merel,

De kosten per maand zijn rond de €450,- incl gas/licht/water etc. Daarnaast kan je nog huursubsidie aanvragen dus totale kosten liggen wat lager.

Het precieze aantal m2 kan ik zo snel niet vinden in mijn papieren van DUWO.. maar volgens mij heb ik de grootste en anders de op één na grootste soort kamer dus ongeveer 25m².

Zal even kijken of ik ergens nog iets kan vinden.

Oke dat is nog wel te doen.. Heb een paar dagen geleden een mailtje van DUWO gekregen dat ik een kamer op de begane grond kan krijgen in toren 5, maar weet niet of ik hier wel helemaal gelukkig mee moet zijn.

Best groot..
 
Oke, als je wat foto's wilt ed. kan ik je die wel mailen. En als je wilt kijken mag je ook langskomen natuurlijk, geen probleem.
Ik zit op de 3e verdieping wat mij erg goed bevalt en hier is het ook rustig.
 
Heren van Opaallaan,

Ik had een vraag over de kamers in de campus. Is het toegestaan/mogelijk om elektrische kookplaat aan te sluiten in de kamers? Ik weet niet van anderen maar ik vind het fijn om zelf te koken en dat in een schoon omgeving te doen met mijn eigen tempo enz. :P Ik heb namelijk verhalen over de gedeelde keuken gehoord en bij de KLS campus gezien hoe erg het eraan toe kan gaan. XD

Bij voorbaat dank,

D.C.
 
Beste D.C.

Je kan doen wat je wilt op de opaallaan. Ik zit hier nu 4 maanden en heb ook de keuken nog nooit gebruikt. Ik heb een koelkast met vriezer, oven, magnetron, tostiapparaat en kookplaat op me kamer dus dat is geen probleem. Ik zou dan alleen niet de kamer van 18m2 nemen want dat wordt erg krap allemaal.

mvg Maarten
 
Terug
Bovenaan