JAA medical certificate

FQTV

New member
Hoi, ik ben net vorige week aangenomen op de kls en heb volgende week medische keuring.. Heb gehoord dat je dan een soort certificaat krijgt, lijkt een beetje op een nederlands rijbewijs maar dan groen.

Wat nou mijn vraag is: Krijg ik die thuisgestuurd, of krijg ik die pas als ik begin op de KLS?

alvast bedankt! FQTV
 
Het lijkt idd op een soort van rijbewijs alleen zonder foto.
Na keuring wordt je file opgestuurd naar IVW en dan ontvang je binnen 2 wkn je medical thuis per post (mits alles ok is)

groet en succes.
 
Hoi, ik ben net vorige week aangenomen op de kls en heb volgende week medische keuring.. Heb gehoord dat je dan een soort certificaat krijgt, lijkt een beetje op een nederlands rijbewijs maar dan groen.

Wat nou mijn vraag is: Krijg ik die thuisgestuurd, of krijg ik die pas als ik begin op de KLS?

alvast bedankt! FQTV

Als het goed is heb je een brief meegekregen na het COVA-gesprek. Daarop staat wat je moet doen om je medical niet thuisgestuurd te krijgen. De bedoeling is namelijk dat het direct doorgestuurd wordt naar de KLS. Er staat ook in de brief wat te doen als het 'per abuis' toch naar je thuisadres gestuurd wordt.
 
Terug
Bovenaan