IST Flighttraining

Heb dr geen ervaring mee, wel van een hoop mensen gesproken die denken dat t onzin is. Zou maar goed navragen wat dat certificaat dan is. Kan je dan gelijk verder doorstromen in de selectie ofzo? Zoniet, iedereen kan aan de selecties meenemen. Ik vind t iig nogal vaag.

Grtz Flying Butchah
 
Volgens mij allemaal BS!!!

Ik had ze een paar maanden geleden gebeld. De baas vertelde mij dat ze directe contacten hebben met mensen van LH en dat je na een aantal simsessies bij IST "voorgedragen" wordt om bij LH selectie te mogen doen. Ze helpen je overigens ook niet met DLR testen.....
 
Hallohallo,

Klopt iid dat IST een keer heeft gesproken met iemand van CityLine. Meer dan ook niet. Als je je zelf "scherp"wilt trainen voor de grading bij CLH kun je dat natuurlijk goed bij IST doen. Als je toevallig nog niet weet dat CLH mensen aanneemt zal IST je daarop aanspreken en vragen of je interesse hebt. Wanneer ja, dan zullen ze je een mailadres geven van iemand van CLH. Dit betekent echter niet dat je beter door de selectie komt, daar kan niemand je een voorkeursbehandeling geven. Verder heeft IST er niets mee te maken en verdienen er geen geld aan! (info uit betrouwbare bron ;) )

Nog even duidelijk om misverstanden te voorkomen: IEDEREEN kan bij CLH solliciteren, daar heb je geen "tussenpersoon" voor nodig !!

Vragen? stuur PM

groet
C
 
Terug
Bovenaan