Indruk maken op een dame

Encinitas

New member
Geachte collega's in de hogere flightlevels,

Een beeldschone dame verteld me over haar problemen met de gashedels en N1 van haar Fokker 70.
Om een beetje indruk te maken zou ik haar graag een begrijpend en technisch verantwoord hart onder de riem willen steken.

Wie kan mij iets vertellen over de eigenaardigheden van de gashendels en N1 van een Fokker 70? ( of een Fokker 100 met de TAY 620 )

Alvast hartelijk dank!
 
Hahaha

als dame zijnde vind ik het wel schattig als iemand zo indruk op me zou willen maken!

helaas weet ik zelf niks van de Fokker 70 of 100! succes ermee ;)
 
Wat voor problemen kun je met gashendels hebben??? Dat ze niet gelijk staan bij gelijke N1 waardes????

Kan me er niet veel bij voorstellen sorry
 
gas·hen·del (het, de ~ (m.))

"hendel waarmee de gastoevoer geregeld wordt."

De bediening is heel simpel: duw ze naar voren, en de motoren geven meer vermogen. Duw ze naar achteren, en de motoren geven minder vermogen. Een gashendel in de ruststand zal een constant vermogen geven.
 
Stromende regen, blixum en donderslagen, laat in de namiddag, de taxi met aan boord Ome Art, stopt tegenover het etablissement, " De beroepspiloot", een warm bruin cafe, wel gekend bij intimie die in de luchtvaartsector werkzaam zijn.
Met de jas over zijn hoofd getrokken, na de de cabby een 10 euro tip te hebben gegeven, stormt Art de tapperij binnen, niet vermoedend dat het nog geen happy hour is en dus weinig vliegend personeel aanwezig. Je bent Hollander of je bent het niet, denk Art nog, als hij in een een oogopslag ziet dat een aantal geuniformde lieden zich in een bushokje verpozen, next to the tapperij, blijkbaar wachtend tot het 5 PM is.

Inmiddels binnen, Aan de toog, " hey Capt. Art, long time no see", opent de bartender. The usual? Yep, en make it a double, D.W nog gezien onlangs?
Nee, hoezo, Ooh, weet je , begint Art, deze kroeg zou toch exclusief voor beroeps
toegankelijk zijn? Nou, mooie boel, de tent is leeg. Nee hoor, riposteerd de bartender, daar in de hoek, naast het toilet, zit een groepje beroepspiloten de in and outs van de gashandles van de F70, in relatie met feminine gebruiks voorwaarden, tot de kern van de zaak proberen te doorgronden.
Dus, zo de bartender, Art, je ziet, alles hier strikt zoals geadverteerd.

Feminine gashandles? Art klokt zijn dubbele black label naar binnen. "Check please" Huh, nu al? Jep, ik ga naar cafe, "de crewroom", hier om de hoek, daar is iedereen welkom. Art gooit zijn jas om de schouders, opent de deur
en rent in gebukte houding naar de "crewroom", waar inmiddels een gezellige partij aan de gang is. Onderussen, in de "beroepspiloot", poetst de bartender de glazen en denkt bij zichzelf, wat is wrong met Art, hebben we eindelijk een beroeps kroeg, rent ie naar buiten zonder te betalen? The mind boggles.

Cheers
Art, (was there and still here.)
 
Mensen bedankt voor jullie antwoorden.

PrettyFly, succes met die Warrior.

Gonna, enig idee wat er eventueel ooit mis zou kunnen gaan met die gashendels?

Art, .....geweldig...ik zie je zo in de crewroom, I'm buying.
 
Ze is beeldschoon en heeft ... kleine poezelige handjes :kiss:
Misschien te klein voor gashendels, maar groot genoeg om ... euh ...
niet al te veel geld door het kleine gaatje te laten gaan :grijns:
Ideale dame dus :haha:
 
Terug
Bovenaan