Indeling klassen EPST 2009

kl747

New member
Hallo mensen,

Ik wil graag weten waar EPST nu is het het indelen van de klassen voor dit jaar? Dus mocht je in een klas zijn ingedeeld of weten voor welke klas men nu aan het indelen is laat het dan even weten.

alvast bedankt
 
Indeling klassen EPST 2009

Hallo mensen,

Ik wil graag weten waar EPST nu is met het indelen van de klassen voor dit jaar. Dus laat even weten als je in een klas voor dit jaar bent ingedeeld of als je weet waar men nu voor aan het indelen is?

Alvast bedankt.
 
ik heb ze anderhalf uur gelden gebeld voor een afspraak voor mijn compass, dus ik ben geen super betrouwbare bron, maar diegene die ik aan de telefoon kreeg die vertelde dat als ik nu door de selectie heen zou komen (of als ik nu zou beginnen?!?! ik denk doorheen zijn) ik in een klas van Augustus geplaatst zou worden.
Zoals je misschien tussen de regels in al leest weet ik dit niet zeker en zij is natuurlijk ook niet degene die de klassen indeeld, so don't hang me!
 
blabla

blabla

Bedankt voor je reactie ik probeer me een beeld te vormen in verband met mijn huidige baan etc. Lang leve de opzegtermijn etc.:blabla:
 
inderdaad, zoals vortex zegt ff bellen, ze zijn telefonisch altijd goed bereikbaar en kunnen je zo de laatste info geven. (en eventueel een afspraak maken voor de keuringen).

Ik kan je wel voorzichtig zeggen dat je bij epst iig geen jaar hoeft te wachten.
 
kl747, je vindt het misschien wel grappig, maar het posten van hetzelfde topic in meerdere (sub)fora is 'not done'. Het is een vorm van spam en van spam worden ik en mijn mede-moderators erg kriegelig. Laat het niet weer gebeuren.

Beide threads zijn nu samengevoegd.

Orange.
 
Klopt, maar ze vertelde iets van dat ze het even aan iemand ging vragen die over het indelen ging :P Dus mijn vorige post was niet helemaal compleet ;)

Oke op die manier :)

Volgens mij als je nu net door de selectie bent gekomen kan je trouwens eerder beginnen dan augustus, maar als ze over de telefoon wat anders zeggen dan zal dat wel kloppen...
 
Terug
Bovenaan