Ik wil beginnen!

LuchtWerker zei:
Het duurt lang he? Om te wachten.

Eeuwig duurt het!
Ik moet nog 17 dagen voordat ik mag beginnen.
En nog zoooooooo veel regelen ook erbij :1855:

Weet dus niet of ik moet hopen dat het snel voorbij is, of juist lang duurt:haha:
 
nee wachten voordat je trein eens doorrijd... stomme NS

of in het vliegtuig zitten en dat je om onverklaarbare redenen nog een half uur moet wachten tot je gaat opstijgen.... pfff leven is echt zwaar...
 
ik moest wachten in de mac drive.. kreeg ik me eten,, was het koud.
*zucht* alsnog naar binnen om nieuw eten te halen

grtz
 
oja... net ook nog eens een f***ing kwartier gewacht op mn rekening in de VIPS (restaurantachtigeetding)... het kon niet op vandaag!! Ja hoor... ben weer in Spanje... het land van het wachten...

(maar ik leef gelukkig nog steeds ondanks alle ongemakkelijke wachtmomenten van vandaag :D )
 
moest 10 minuten wachten voordat mn niet engels sprekende semi legale 'vriend' bij subway eindelijk doorhad hoe ik mn sandwich wil hebben... Heb de helft van friends moeten missen voordat ik weer thuis was.
 
prettyfly zei:
nee wachten voordat je trein eens doorrijd... stomme NS

of in het vliegtuig zitten en dat je om onverklaarbare redenen nog een half uur moet wachten tot je gaat opstijgen.... pfff leven is echt zwaar...

Is meestal wel een verklaarbare reden voor hoor.
Vernam dat het vaak met de slots te maken heeft in departure of arrival.

Of een technishe storing.
Vriendin van mij had dit twee keer in 1 maand bij de grootste my van NL.
(2x 4+ uur vertraging door die "ongein") 2de keer bleek er ook nog een koffer in het ruim te liggen van een passagier die niet aan boord was. Vliegtuig weer terug van runway (polderbaan) naar de gate, en dan nog eens het ruim van die 747 leeghalen. En zo een koffer ligt natuurlijk nooit vooraan:haha:
 
PH-WIL zei:
Is meestal wel een verklaarbare reden voor hoor.
Vernam dat het vaak met de slots te maken heeft in departure of arrival.

i know... ze zeiden ook dat t de slot was... maar das minder leuk om te zeggen ;)
 
Voor een stoplicht moet je wachten. In een file moet je ook wachten.
Toenet ook moeten ergeren voordat mn ouwe laptop deze pagina heeft geladen!

RR
 
Terug
Bovenaan