Iemand naar Malpensa??

Basic T

New member
Zoals de easy-ers onder ons nu wel zullen weten is Milaan Malpensa easyJet's nieuwe basis per volgend voorjaar.

Hier in DTM niet erg veel belangstelling voor...hoe zit dat in LTN/STN/LGW ??

Mzzl :D
 
Een cursus wachten lijkt me ook wel handig: wachten op de baggage, wachten op de passagiers, wachten op de fueler, wachten op een nieuw slot, wachten op.....alles!

Ben benieuwd...

Ciao!
 
Hey JD, how is life mate?

Ik heb mezelf ff op die Milan Lijst gezet.
Dacht van als ik dan toch hier blijf tot een command dan kan ik maar net zo goed ff een jaartje of 2 relaxeh in Italie.
See the world for free en nog steeds op UK salaris, is het allemaal goed te doen hopelijk.

Bon giorno! Ga even een leuke BCN BSL doen
 
gaat dat nou makkelijk?

gaat dat nou makkelijk?

He Whoop,

Gaat dat nou een beetje makkelijk, basisje Milano scoren met een 737 rating?:p:
 
Hey Esteban,

Geen idee, waarschijnlijk niet omdat ze (the office) zo'n tekort aan 73 F/O's heben dat het niet leuk meer is.
Vandaar dat 70/80 FO's op de command lijst staan maar niet verder komen.
(niet voor niets zijn alle cadets die terug gestuurd waren naar CTC weer her aangenomen)
Hier op LTN zijn er 13 FO's te weinig. En op andere basissen is het al niet veel anders.
Ik zie het wel, hopelijk mag het dan toch, volgens mij is het nu wel first come first served. Maar ja, je weet hoe de company dat interpreteert.........

Ciao!
 
Hé gasten,

Ik heb ook zeker wel interesse in Milaan, moet alleen eerst volgende maand beginnen met mijn Airbus conversie.
Heeft er alleen iemand al wat roddels gehoord of die base ook wat groter wordt dan 3 kisten?

Heb nu zo'n 22 bestemmingen uit BRS en in december weer twee erbij. Ben zo bang dat het saai wordt in MXP...

Arriverdeci!
 
Neem je een jaarkaart voor AC of inter. Of misschien kun je in de winter gaan skieen.
Saai........je zit te lang op dat eiland! ;)
 
Ik heb het net pas gehoord maar ik ga mezelf meteen op de lijst zetten! Lijkt me heel gaaf milaan, lekker shoppen en je kunt er erg leuk stappen.
Weet iemand hoe lang de lijst is en hoeveel mensen ze nodig hebben? En hebben mensen met een Airbus rating inderdaad voorang op mensen zonder?

çiao bellos!
:kiss:
 
Milaan begint met 3 airbusjes. Gemiddelde bemanning is geloof ik 5.5 crew per vliegtuig dus: 16 of 17 FO's en Captains.
 
Klopt, hier in DTM hebben we ook 3 bussen en een totaal vliegerskorps van ongeveer 35 vliegers.

Trouwens, UKpilot nog gefeliciteerd!

Mzzl

:D
 
Heb mezelf net op de lijst laten zetten. Op dit moment 15 captains en 20 fo's op de wachtrij vertelde ze me.

Afwachten maar!!

Ciao!
BOP
 
Gaat allemaal best rap zo te zien, sta pas nummer 17 op de lijst.
25 F/O's totaal.
Met 3 kisten zijn de eeste 15tien zo weg, neem aan dat er nog wel een busje komt tzt!

WW
 
Heb vandaag even een kijkje in de MXP lijst genomen....een hoop Nederlands volk wat blijkbaar graag naar MXP wil!

Er komt eerder een bus in DTM dan in MXP bij, DTM draait op dit moment beter dan SXF. Op 20 october ontvangen we onze 1 miljoenste pax vanaf DTM.

:D
 
heren,

Andre had even de man van de commands gesproken er er is een grote kans dat wij daar ook heen moeten.....Als er een hoop nederlanders op de lijst staan kan het daar nog wel eens gezellig worden...
 
Men had het er in die oranje portocabin trouwens over dat de "terms & conditions" nog niet bekend zijn mbt MXP base. Het ziet er naar uit dat ook EZY in navolging van RYR met een andere pay scale op de proppen gaat komen voor de Euro zone....
 
Als dat al zo is kunnen ze dat alleen met nieuwe mensen doen, mijn contract heeft nog altijd een salaris erin en dat kunnen ze niet zomaar veranderen!
 
Terug
Bovenaan