Iemand meer info over FlyBe als werkgever?

Thermal

New member
Hi

Ben op zoek naar iemand die mij wat meer kan vertellen over de arbeidsvoorwaarden bij FlyBe.

Heb gekeken op http://www.pilotjobsnetwork.com/jobs/Flybe_(Turboprop) maar daar staat veel gedateerde informatie. Ook de zoek functie alhier levert weinig op.

Ben vooral benieuwd naar roosters (hoeveel dagen op en af) mogelijkheden tot commuten vanuit NL etc. Niet dat ik picky ben (verre van dat) maar vind het wel fijn om van te voren zoveel mogelijk info te hebben.

Alle info zou welkom zijn.

Dank
 
Flybe

Flybe

Thermal,

Commuten weet ik niet of dat lekker werkt als je er voor vast werkt.

Het rooster is 5-2 waarbij je als Flybe medewerker een beetje beschermd word door het rostering agreement waarbij je de laatste dag geen late dienst krijgt en de eerste dag geen vroege.

Dus tijdens je 5-2 rooster kan je afhankelijk van je base wel makkelijk naar huis komen met een standby ticket. Echter check wel de vluchten want als ze vol zitten en je niet mee kan heb je een probleem. En jump seats om te commuten doen ze niet aan bij Flybe.

Verder prima bedrijf met aardige mensen en maximaal vliegen. En reken er op dat je druk bent op de Dash 8!

Succes met de sollicitatie!

:radar:André:radar:
 
Thanks André,

Hoor veel verhalen over slechte (en vooral wisselende) salarissen. Kan je daar wat over zeggen?
 
Terug
Bovenaan