Iemand evaring met Germania

climb350

New member
Niets toe tevoegen aan titel:

Wie heeft er misschien ervaring met Germania. Ben uitgenodigd in Berlijn voor evt. F/O positie F100.

Tnx

Climb350
 
een vriend van me heeft er gevlogen en was HEEL blij dat hij daar weg kon!!

heb tot nu toe weinig positiefs over deze club gehoord. Maar zoals altijd.... iedereen heeft wel wat te mekkeren..
 
heb er een kleine 2 jaar gezeten. Het is een goede plek om te beginnen, heb er een mooie tijd gehad. Je kan heel snel de upgrade in mits je de uren hebt. Betaling is nu wat verbeterd, roosters zijn geloof ik nog even dynamisch als voorheen. Ik zou er geen goede job voor opgeven, als je onderaan de food chain staat met minimum uren dan is dit een mooie kans om je omhoog te werken. Het zal in ieder geval een goede leerschool zijn. Moet jezelf voor je rating dokken? Dat zou ik namelijk niet zo snel doen voor een f100, maar goed; different people, different needs.

Marauder
 
Nieuwsgierig:

Ben je langs geweest bij ze, Climb?

nee, ik heb met ze gebeld en ze bevestigden dat ik 28.000 euro op tafel moest leggen....voor een F100 rating! Nou kan ik wel 10 andere doelen voor dat geld bedenken, maar ik kan geen enkele reden bedenken waarom ik voor een F100 rating bij Germania nota bene zoveel geld moet betalen.....om jouw vraag te beantwoorden, ik heb bedankt en heb mezelf de moeite bespaard.

Trouwens, het salaris rechtvaardigd ook niet deze som geld, dus optelplaatje was snel gemaakt. Ik heb al genoeg schuld, het wordt tijd dat het geld eens de andere kant (lees: mijn kant) opstroomt!

Climb350
 
Terug
Bovenaan