Hypotheek met half NL en half buitenland inkomen.

The Flyer

New member
Beste Airworkers,

Ik werk in Duitsland en woon in NL.
Ik ben van plan mijn huidige appartement in AMS te gaan verkopen en wat groters te gaan kopen samen met mijn vriendin(zij verdient gewoon in NL).
Mijn huidige appartement heb ik gekocht met een goede hypotheek via een goede en betrouwbare tussenpersoon.
Helaas is zij ermee opgehouden...
Nu de vraag aan alle collega's die in ook in het buitenland werken en in NL wonen: Waar hebben jullie je hypotheek afgesloten? Werd er moeilijk gedaan over het buitenland inkomen en zijn er nog tips?
 
Onder huidige economische omstandigheden zal het moeilijk genoeg zijn een hypotheek te verkrijgen maar los daarvan zal het mogelijk moeten zijn om een hypotheek te krijgen. Mits je niet in een bananenrepubliek werkt. Duitsland zal daar ongewtwijfeld niet onder vallen.

Probleem zal, wanneer je je inkomstenbelasting in het buitenland betaald, je rente aftrek worden! Rente aftrek is dan alleen mogelijk op basis van het (nederlandse) inkomen van je vriendin.
 
Heb destijds bij Vlieg hypotheken in Amstelveen mijn hypotheek afgesloten. Weliswaar is deze gebaseerd op mijn volledig buitenlands inkomen,maar mijn vriendin heeft haar inkomen volledig uit Nederland.
De meneer van hypotheker (jazeker die ja)haalde zijn neus voor deze situatie op en de ing wilde maar liefst "100k" verstrekken (ja echt). Bij Vlieg kreeg ik de hypotheek wel voor elkaar.
Google even vlieg hypotheken in Amstelveen, bel ze op en vraag naar dhr. Van Schaik.

Succes!
 
Ik ben heel erg tevreden over de Kredieter in Amsterdam. Contactpersoon was destijds Ronald Bieger, werkt er nog steeds. Hij heeft mij erg goed geholpen, ook buitenlands inkomen (UK) en daarna in NL. Ik heb een aantal collega's naar hem doorgestuurd en ook allemaal daar afgesloten. Hij was bereid wat korting te geven aan vliegers. ( beetje doorheen prikken natuurlijk want ze geven allemaal wel korting, alleen hier was het destijds erg interessant ! )

Ik weet niet of ik hier zomaar tel nr's op mag zetten, maar als je interesse hebt, stuur me maar even een PM, dan geef ik hun contact gegevens even door.

Adios
 
Mijn stem gaat naar Vlieg in Amstelveen! Heb nu mijn tweede hypotheek via hen (ben net verhuisd) en zou de volgende keer weer naar ze toe stappen.

Erik.
 
Terug
Bovenaan