Huurtarieven

Flying nerd

New member
Een tijdje geleden was ik op zoek naar een overzichtje van huurtarieven van verschillende verhuurders. Ik kon helaas niets vinden. Daarom besloot ik zelf maar wat in elkaar te zetten. Dat bleek nog niet zo eenvoudig, want van veel verhuurders kon ik op hun website geen of geen heldere tarieven vinden. Voor mijn thuisbasis EHLE is het toch redelijk gelukt.

Het overzichtje staat hier, doe er gerust je voordeel mee: http://vlieguur.nl/huurprijzen-nl/

Voor wie aanvullingen of correcties heeft, neem gerust even contact op via privé-bericht of via het e-mailadres op de site. Of post het gewoon in dit topic. Ook meelezende verhuurders mogen gerust contact opnemen. (Het betreft een hobby-projectje, ik vraag geen geld of andere wederdienst voor vermelding.) In het overzicht is ruimte voor toestellen op alle Nederlandse velden.
 
Bij ons (Sky Unlimited) op Hoogeveen:

Cessna 152 € 112,50 per uur ex. BTW
Cessna 172 € 150,00 per uur ex. BTW

Gefactureerd wordt de airborne time plus 6 minuten. Vliegtuigen voorzien van headsets.
Geen lidmaatschap, minimum/maximum afname, inschrijfgeld, weekend toeslag en dergelijke maar wel goedkope landingen op een prachtig en relaxed groen veld met een prima en zeer gezellig luchthavenrestaurant.
 
Bij ons (Sky Unlimited) op Hoogeveen:

Cessna 152 € 112,50 per uur ex. BTW
Cessna 172 € 150,00 per uur ex. BTW

Gefactureerd wordt de airborne time plus 6 minuten. Vliegtuigen voorzien van headsets.
Geen lidmaatschap, minimum/maximum afname, inschrijfgeld, weekend toeslag en dergelijke maar wel goedkope landingen op een prachtig en relaxed groen veld met een prima en zeer gezellig luchthavenrestaurant.

Bedankt, ik heb jullie toegevoegd!
 
Mooi overzicht! Kleine feedback: De tabel scrollt niet en wordt niet goed weergegeven op mobiel.
 
Terug
Bovenaan