Huisvesting SAA

WiskyKilo

New member
Hallo,

Ik heb al verscheidene threads gevonden met het een en ander aan informatie over de huisvesting in de buurt van SAA maar echt duidelijke antwoorden heb ik nog niet kunnen vinden. Vandaar deze post waarin ik hoop op wat duidelijkere informatie, liefst uit de eerste hand natuurlijk maar alle tips zijn natuurlijk welkom!
Ik begin zelf in augustus aan de opleiding en ben dan ook op zoek naar huisvesting in de naaste omgeving van Teuge. Ik weet dat er vaak gebruik wordt gemaakt van een bungalowpark in de buurt maar echt goede informatie heb ik hier nog niet over gevonden. Met wie moet ik hiervoor contact opnemen? Heb zelf al contact opgenomen met Stella maar de persoon die hier meer over kan vertellen is net drie weken op vakantie helaas. Wat zijn de ervaringen van huidige- en oud studenten hiermee v.w.b. kosten, afstand, bereikbaarheid etc?

Alvast bedankt!

Groeten Wouter
 
Hey WK,

Huisvesting kan via Stella geregeld worden. Ik heb het zelf niet gedaan maar er zijn 2 bungalowparken waar je terecht kan. De eerste is de Scherpenhof in Terwolde en de andere is in Beekbergen dacht ik, maar de naam weet ik even niet. De prijzen zijn volgens mij rond de €250. Dat is inclusief g+w+l en je deelt dan een bungalow met 3 andere personen. Let wel: er zijn 2 slaapkamers (lekker intiem :grijns: ).

Succes, we zien elkaar wel in augustus dan. :biertje:

PH
 
Let wel: er zijn 2 slaapkamers (lekker intiem :grijns: ).


Ja, je hebt dus aardig grote kans dat je 2 jaar lang met ze tweeen op een kamer ligt.

Ik heb dr voor gekozen om zelf wat te zoeken in de omgeving. Vond het namelijk wel belangrijk dat je gedurende de 24 maanden een eigen kamer hebt.
Het is maar wat je eisen zijn. Je kan bijv. ook met een paar andere studenten in Apeldoorn/Deventer enz een huisje of studio gaan huren.

Succes dr mee!
 
Hoe zit dat eigenlijk met je lening die loopt, en het aanvragen van een hypotheek? Lijkt me niet datje die krijgt? Ok een kamer huur je. Maar vroeg me dit gewoon af.
 
is het trouwens een sta-caravan/chalet of een bungalow?
en wie heeft er al eentje aangewezen gekregen?
hebben jullie van te voren al de inrichting en alles gezien?
2jaar op een stapel bed???....
 
Volgens mij is het gewoon een bungalow met 1 persoons bedden. Ik heb hier twee plaatjes die bij de powerpoint presentatie van SAA zat. Deze presentatie is van 6 juni dit jaar.

sh1un4.jpg


sh2nx6.jpg
 
Ik ben op dat park wezen kijken en kreeg de mogelijkheid om even bij een paar studenten de chalet van binnen te bekijken. Maar daar trof ik idd een stapelbed aan.

Ik weet niet of er verschillende chalets zijn, maar wat ik van hun begreep was dat er 2 slaapkamers zijn. 1 met een normaal bed en 1 met een stapelbed.

Je moet dus maar net geluk hebben dat je als eerste in het huisje wordt geplaatst en de 1 pers. kamer kan innemen..

Ik zou gewoon even de tijd nemen om naar het park te gaan en daar de chalets te bekijken. Dan kan je zelf oordelen of je jezelf daar 24 maanden in ziet wonen.. :) En anders met mede-studenten iets anders regelen.
 
Een stapelbed is toch ook een bed? :) Zolang er op te slapen is is er voor mij niks aan de hand, maar goed.. ik zit (nog?) niet bij Stella.
 
Hey WK,

Huisvesting kan via Stella geregeld worden.
PH

Bedankt voor alle tips!! Met wie moet ik contact opnemen voor die huisvesting, is dit een aangewezen persoon, of de vliegschool in het algemeen? En wanneer krijg je dit toegewezen of moet je aangeven dat je huisvesting wilt? Wil dit graag wel een tijdje van te voren duidelijk hebben i.v.m. de financiering e.d.

Groeten Wouter
 
Bedankt voor alle tips!! Met wie moet ik contact opnemen voor die huisvesting, is dit een aangewezen persoon, of de vliegschool in het algemeen? En wanneer krijg je dit toegewezen of moet je aangeven dat je huisvesting wilt? Wil dit graag wel een tijdje van te voren duidelijk hebben i.v.m. de financiering e.d.

Groeten Wouter


je haalt de woorden uit m'n mond vandaan! :grijns:
ik wil graag precies het zelfde weten
 
Ik begin zelf in juli, en mij is verteld dat ik de eerste dag dat ik daar moet komen wat slaapspulletjes en tandeborstel etc meenemen.. Dus dat je op je eerste schooldag een bungalow krijg aangewezen.. (met mede klasgenoten denk ik) ik heb ook aangegeven dat ik huisvesting wou hebben.. Weet iemand ook precies hoe dit in zijn werking gaat??

JH
 
Ik begin ook in juli en heb zelf ook gekozen om in een van de parken te verblijven. Mij is inderdaad ook verteld dat je een bungalow aangewezen krijgt met een aantal mede studenten en dat je de 2 introductiedagen kan gebruiken om te kijken wat je nou eigenlijk nodig hebt tijdens de rest van je verblijf.

tot de 26st.. :D

Fab
 
Jullie beginnen in Juli? Jullie hebben dus ( neem ik aan ) het gesprek met de bank etc al gehad. Werd daar niet gesproken over de huisvesting? Ikzelf begin in Augustus; en ben dus ook wel benieuwd :P
 
we zijn der wel een beetje overuit, dat het geregeld wordt als je daar bent ook te zien aan je rooster voor de 2 introductie dagen:)

JH
 
Terug
Bovenaan