mattvanwyk
New member
Beste aspiranten,
Met de huidige hoge rentestanden ben ik aan het rekenen geslagen. En ik kwam tot de conclusie dat zelfs als je start bij een fatsoenlijk betalende maatschappij en je de eerste drie jaar netto verdient (omdat je fiscaal voordeel hebt), je toch redelijk op een houtje moet gaan bijten met zo'n gemiddeld 1200 euro wat je overhoudt per maand...
hiervan mag je je huur van je huis, eten, telefoon en alles van betalen...
Is dit een reeel beeld tegenwoordig van de eerste 5 - 8 jaar als verkeersvlieger?
Ik lees hier veel verhalen hierover maar echt harde cijfers wat iemand per maand overhoudt in het begin van de carriere als verkeersvlieger zie ik niet...
Kan iemand me hier inzicht in geven (en kom aub niet aan met: vliegen is een passie, je verdiensten zijn onbelangrijk en ver ondergeschikt daaraan).
Een primaire levensbehoefte is namelijk: een huis, en eten... daarvoor heb je een baan nodig.
Met de huidige hoge rentestanden ben ik aan het rekenen geslagen. En ik kwam tot de conclusie dat zelfs als je start bij een fatsoenlijk betalende maatschappij en je de eerste drie jaar netto verdient (omdat je fiscaal voordeel hebt), je toch redelijk op een houtje moet gaan bijten met zo'n gemiddeld 1200 euro wat je overhoudt per maand...
hiervan mag je je huur van je huis, eten, telefoon en alles van betalen...
Is dit een reeel beeld tegenwoordig van de eerste 5 - 8 jaar als verkeersvlieger?
Ik lees hier veel verhalen hierover maar echt harde cijfers wat iemand per maand overhoudt in het begin van de carriere als verkeersvlieger zie ik niet...
Kan iemand me hier inzicht in geven (en kom aub niet aan met: vliegen is een passie, je verdiensten zijn onbelangrijk en ver ondergeschikt daaraan).
Een primaire levensbehoefte is namelijk: een huis, en eten... daarvoor heb je een baan nodig.