Hoe kom ik aan Nederlandstalige ATPL boeken/mappen?

Boyashaka!

New member
Ik ben opzoek naar Nederlandstalige ATPL mappen ( alle vakken )De Theorie mappen mogen een aantal jaren oud zijn maar bij voorkeur niet ouder dan een jaar of 4..

Van wie kan ik ze lenen of overnemen?
 
ik vraag me af of alle mappen wel in het nederlands verkrijgbaar zijn!!!
ben toch bang dat je het met de engelse versies zult moeten doen.
ik weet wel dat toen ik mn examens deed dat je kon kiezen tussen een nederlandse en engelse versie van het examen.
maar hoe dit met de boeken zit daar ben ik niet van op de hoogte.
ik zou even de nls amsterdam bellen om te vragen of ze die nederlandse atpl mappen eventueel zouden kunnen bestellen.

greetz
 
Ik heb de theorie mappen al in het engels.. Ik vind het alleen prettig om er een nederlandse module naast te hebben liggen.

Mijn examens zijn idd in het engels...

De theorie mappen bestaan wel in het nederlands. Volgensmij heeft de kls tot een jaar of 2 , 3 de boeken in het nederlands uitgebracht.. ( weet ik overigens niet zeker )

Iemand?
 
Weet je zeker dat je dat wel wil doen? het kan nl. een beetje verwarrend worden. Er worden tenslotte hele andere woorden gebruikt. Ik vond het vooral lastig bij Navigatie waar de vreemdste woorden je om de oren vliegen. Ik had een leraar die alles in het Nderlands uitlegde en dan krijg je een examen met engelse woorden waar je dan vrij weinig van snapt.

Maaaar dat vind ik:D .

Grtz Dinges
 
Boyashaka,

ik heb destijds engelse boeken gehad, om het aan te vullen als ik iets niet helemaal begreep had ik Mosbach.

Misschien heb je daar wat aan.
 
Terug
Bovenaan