goedkoop medical in duitsland.

skydiver

New member
weet er iemand of je in duitsland veel goedkoper je medical kan doen? Ik heb dat ergens gehoord. Het is toch allemaal JAA. En zo ja , waar. Ik woon namelijk niet zo ver van deutschland.
 
http://www.gemeinschaftspraxis-bahnhofstrasse.lgnw.de/front/front_content_frame.php?client=96&lang=96&parent=1806&subid=1813&idcat=1813&sid=1a532b2c067872d4bff9ea2075714c57[/URL]
 
skydiver zei:
weet er iemand of je in duitsland veel goedkoper je medical kan doen? Ik heb dat ergens gehoord. Het is toch allemaal JAA. En zo ja , waar. Ik woon namelijk niet zo ver van deutschland.


Herr Doctor Beiderwellen in Emlichheim, vlak over de grens bij coevorden.
Ze mogen hier uitsluitend klasse 2 keuringen doen.
Wel goede ervaringen mee: efficient werken; binnen een anderhalf uur sta je weer buiten, geen files, geen parkeergeld en een stuk goedkoper. Uiteraard JAA en dus net zo geldig als een nederlandse medical.
 
Wellicht is het al bekend, of al eerder genoemd, maar meen dat er wel een groot nadeel aan kan zitten als je als NL'r in een ander land je keuring doet.
Mocht je om wat voor reden dan ook worden afgekeurd, dan is er meen ik geen enkele !! mogelijkheid om in NL op te gaan voor een her-keuring. Je moet dan in het land van afgifte gaan strijden om je papiertje, en NL kan en zal daar niets aan bijdragen.

Dit is wat ik ooit is heb begrepen toen ik een klasse 2 in belgie deed.. but correct me if I am wrong.
 
Terug
Bovenaan