Gezocht PPL boeken Bas Vrijhof

Goedenavond all,

Voor mijn theorie opleiding PPL ben ik opzoek naar de boeken van Bas Vrijhof, wellicht heeft iemand deze set nog liggen en wil er voor een redelijk bedrag graag van af.

Ben jij of ken jij deze persoon? Dan hou ik mij zeker aanbevolen :). Bij voorbaat dank.

Groet,
Rik

Voor mijn theorie opleiding PPL ben ik opzoek naar de boeken van Bas Vrijhof, wellicht heeft iemand deze set nog liggen en wil er voor een redelijk bedrag graag van af.
Goedemorgen en welkom op het forum, CC!

Voor mij is de PPL tot CPL al 20+ jaar geleden, maar ik vond het lastig om examinering in Engels te doen, waar de lesstof in het Nederlands werd geleerd. Houd daar rekening mee. Ik heb zelf altijd die gekleurde Engelse PPL boeken fijn gevonden wanneer ik les gaf.

Maar, dat is opinie.

Veel plezier op het forum!

Dank voor de tips!

Wat de Engelse PPL boeken betreft, dat is wellicht nog wel een interessante optie, toevallig heb ik meer goede ervaringen gehoord met deze boeken.

Ik sta zeker nog open voor de boeken van Bas, of nu dan de Engelse boeken. Echter zal ik niet te lang wachten met bestellen van evt. Nieuwe.

Mocht ik voorzien zijn zal ik deze thread updaten :).

Goedenavond all,

Ben jij of ken jij deze persoon? Dan hou ik mij zeker aanbevolen :). Bij voorbaat dank.

Groet,
Rik
@CloudChaser Heb toevallig nog van Bas Vrijhof de volgende boeken liggen:

-Luchtvaart wetgeving
-Aerodynamica, prestatieleer en vliegtuigtechniek
-Radio communicatie VFR
-Menselijke prestaties en beperkingen
-Meteorologie en navigatie

Heb vorig jaar de boeken als pakket gekocht samen met mijn flight bag, maar uiteindelijk de theorie gevolgd via Orbit.
Mocht je interesse hebben, stuur mij dan even een prive bericht.

Terug
Bovenaan