GEZOCHT: MCC Partner!

Torams738

New member
Hi everyone,

Recentelijk het vlieggedeelte afgerond voor het JAA frozen ATPL en nu rest nog de MCC cursus.

Derhalve zoek ik een sim-partner die ook graag de MCC cursus wil doen op een Boeing 737-800, level D simulator bij FSC op Schiphol Oost. Graag zou ik eind maart beginnen (waarschijnlijk de 22e) en totaal duurt de cursus zo'n 11 dagen. Website: http://www.fsctraining.nl/

Mensen die geïnteresseerd zijn kunnen me emailen op [email protected] of natuurlijk reageren via dit forum!

Alvast bedankt!

Greetings,
Jeroen
 
Dat is volgens mij niet echt de goedkoopste optie, maar voor kwaltiteit moet je betalen.
Succes en proost
 
Torams738

Torams738

Ik heb het bij CAE gedaan in hoofddorp, ook op de 737-800. Vond de cursus erg goed, en tegenwoordig is je laatste sessie ook meteen je grading voor Ryanair. €7200.- INCLUSIEF BTW.

Dussss als je de keuze hebt, je kan maar alvast uitgeselecteerd zijn mocht je het later toch nog overwegen om naar Ryan te gaan.

By the way, nog gefeliciteerd!!!! fijne kist hé, de PH-HLM!!!!

De leerlingen van S&T komen hier kennelijk als warme broodjes aan de papieren, Lear999WA zag ik ook al op het board, en die is inmiddels bij 3 maatschappijen uitgenodigd!

Groeten

André
 
Hallo André,

Net ook op het andere forum jou beantwoord! Ik ga zeker ff wat meer informatie opvragen bij CAE, zeker ook gezien die grading voor Ryanair.

Inderdaad vond ik de HLM erg prettig om op te trainen en jij evengoed gefeliciteerd met het afronden van je training!

Weet jij de naam achter 'Lear999WA'? En dat geeft dus hoop voor (ex) studenten van S&T als hij er bij 3 is uitgenodigd!

Groeten,
Jeroen
 
Torams738

Torams738

Ja ik weet de naam achter Lear999WA, maar die ga ik hier even niet zeggen want ik weet niet of hij dat wel wil:eek!:

Ja en er is zeker hoop als (ex) S&T student, ik had ook meteen na de opleiding een uitnodiging bij Airberlin, gewoon even opgeven via interpersonal en je word binnen de kortste keren uitgenodigd.

Ik heb het helaas verprutst, maar dat lag echt aan mezelf, moet eerst eens leren fatsoenlijk te slapen, eten, en niet al te druk te maken alvorens ik een Sim check moet doen:bwah:

@ojjo29, ja inderdaad, S&T is inderdaad Singles en Twins.

Groeten

André
 
Hoi André,

Jammer dat het niet gelukt is bij Air Berlin, maar je zal zeker nog meer kansen gaan krijgen!
Mocht ik een uitnodiging krijgen bij AB, dan zal ik je zeker om advies en tips vragen, als je dat okay vind!

Helemaal mee eens natuurlijk dat je de naam van Lear999WA niet vrij wil geven! Belangrijkste is dat de S&T studenten goed bezig zijn.

Tot later maar weer!

Gr,
Jeroen
 
Terug
Bovenaan