Gezocht: kamers (NLS) Beek

karlos

New member
Hallo allemaal,

ik heb een tijdje geleden de selectie van de NLS met goed gevolg afgerond, en ga per januari in Beek beginnen.

Nu ben ik dus eigenlijk op zoek naar een leuke kamer in Beek, waar het liefst ook nog een aantal andere NLS studenten in huis wonen,
wie kan mij helpen???

groetjes Karlijn
 
Hi, in januari ga ik ook beginnen en ik ben nu dus ook op zoek naar een kamer (liefst ook in een studentenhuis met andere NLS'ers).

Wat je het beste kunt doen (heb ik iig gedaan) is de NLS bellen en vragen of ze je een lijst met huisvestings adressen opsturen (email). Krijg je een Word document met 5 pagina's adressen en telefoonnummers...

Succes!
 
Hey karlos

Hey karlos

Hey Karlos,

Ik kan je niet berijken via email.
Kan je me even een email sturen, zodat we elkaar al een beetje kunnen leren kennen.

Ik zoek ook een kamer in beek.

groetjes Pieter-paul van Griethuysen
 
Hey Pieter=Paul,
Ik kon je email adres nergens vinden, ook niet in mijn pm,
wil je dan aub even je mail aan mij pm .. zou je ook graag al wat leren kennen,

groetjes karlijn



en voor officer, hi, leuk om nog meer klasgenoten te vinden hier op airwork, ik heb die lijst ook al gehad, en ga van de week al kamer bekijken, maar volgens mij zijn er nu nog wel volop kamers,

groetjes
 
Hey Karlijn / Officer ...


Ik begin komende maand op de NLS .. en ook ik heb de lijst met kamers ontvangen.

Alleen ik "kende" nog iemand van de open dag en dus heb ik de NLS gebeld om te vragen of diegene me niet terug kon bellen.

Dat hebben ze geregeld en op die manier ben ik dus aan een kamer gekomen. In Beek .. samen met 3 andere NLS'ers die allemaal in oktober beginnen.

Misschien een idee om het zo aan te pakken!!??

Dikke kans dat we elkaar tegen komen vanaf januari .. en mochten jullie willen weten hoe het eraan toe gaat de eerste 2 maanden .. dan kun je dat altijd vragen. Let wel .. ik begin pas 19 oktober.
 
Da's ook een manier natuurlijk. Ik ben van plan eerst nog even de definitieve uitslag van de initiële keuring af te wachten en daarna te gaan zoeken. Als ik het zo hoor moet het geen probleem zijn om iets te vinden.

JPP: Veel succes alvast en we komen elkaar vast nog wel tegen :)
 
Wilt Susan uit Groningen die ook in januari 2006 start met de opleiding tot verkeersvlieger aan de NLS zich bij mij melden.
Groet, Karlos
 
Karlijn,

Ik speel de piano in het warenhuis te Wageningen, Gelderland.

Maar waar ik me binnenkort mee ga bezig houden is jou mee uit eten nemen....

FD
 
Hey lui :)

Ik zoek een kamer in een huis met meerdere studenten in Beek, vanaf juni.

Mail me als je wat leuks weet dat vrijkomt!

Lieve groetjes, Floortje
 
Floortjah zei:
Hey lui :)

Ik zoek een kamer in een huis met meerdere studenten in Beek, vanaf juni.

Mail me als je wat leuks weet dat vrijkomt!

Lieve groetjes, Floortje

Waarom ben jij niet naar de KLS gekomen?
 
En ben hoe was het in beek?
Nog een beetje een leuke kamer gevonden..?
Begin je trouwens in de Mei of in de Juli klas?

Groetjes en tot snel op de nls,,

karlos
 
Nou FD, nu krijg je ook al telefoonnummers aangeboden. Misschien moet je toch ff bij je baas gaan vragen of ze geen base op Beek kunnen openen.
 
Terug
Bovenaan