Gezocht - ATR 42 cockpit panel poster

Beech

New member
Eindelijk dan aan mijn ATR typerating :yeehaa: . Heeft iemand een dergelijke set nog liggen voor een net prijsje, bij voorkeur zoals bv. avsoft ze maakt (www.avsoft.com), dat zijn van die sets van 2, 3 of 4 posters per cockpit.

Bij voorbaat dank als je eens wilt kijken. Bestellen is duur, komt 27$ bij aan verzenden. Groet, Berend [email protected]

ps Er is toch geen apart Te Koop Aangeboden/Gevraagd plekje op dit forum?
 
Laatst bewerkt:
Linkje

Linkje

Alright, dank voor de prikbord link. Climb350, had jouw profiel al even gezien :grijns: (ATR, Duitsland), vlieg je soms voor Avanti? Zoja, hoop ik voor de zomer operationeel te zijn bij jullie, beetje afhankelijk van plekje in de TR cursus. Het beweegt nogal (positief) in Siegerland, dus ik hoop dat Mei doorgaat! Heb er zo'n zin in, met grote dank ook aan ATRDriver, die moet dan ook bekend zijn. Groet!
 
die andere...

die andere...

Beech, nee zit bij die andere operator(die met de sterretjes op de staart) Maar een aantal ex-collega's zitten nu in Siegerland. Wellicht dat we aan het eind van het jaar wel een company zijn....schijnen veel geruchten rond te gaan over evt overname/verkoop etc Wie weet, weet jij straks meer. Veel succes iig. Leuk apparaat om mee te vliegen!

ps, als ik zo vrij mag zijn, heb je je plastic kaartje door de pinautomaat moeten halen daar?

Climb350
 
Gerucht

Gerucht

Wow, spannend man. Ik hou mijn oren open. Ben aan het voorbereiden met de VEGA CBT, idd een mooie kist, kan niet wachten, heeft lang genoeg geduurd.
V.w.b. je laatste vraag, ja, wel zelf betalen - 34 jaar en lowtimer, ik ben echt superblij met de baan dus gaan met die banaan. Bedrag rond de 12 mille.
Enne, als je nog iemand weet met die posters... thanks en groet.
 
Terug
Bovenaan