Gezocht ATPL cursussen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jos Q

New member
Mocht iemand zin hebben om zijn gebruikte ATPL of CPL cursus te verkopen, ik heb nog een paar kandidaten.

Laat maar weten.

Groetjes,
 
Sorry, maar ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. Je bedoelt boeken ofzo?

Als dat het is: die verkoop ik niet, m'n boekenrij naast m'n cockpit plates aan de muur zijn namelijk veel te interressant voor die vrouw (geen stessen) die je om 3 uur 's nachts mee neemt die stiekum toch niet helemaal geloofde dat je vloog.
 
Sorry, maar ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. Je bedoelt boeken ofzo?

Boeken en/of CD's. Jeppesen, King ... zowel JAR-FCL als FAA, je kent ze allemaal wel.

Maar als je die nog nodig hebt om je vrouwtjes te versieren laat ze dan vooral staan, dan hebben ze nog nut, in het andere geval zou je er een kandidaat piloot mee kunnen helpen.

Dank alvast,
 
Laatst bewerkt:
Jos,

Heb je wellicht al een oproepje geplaatst op het 'marketplace' op de nieuwe site hier?

Verder denk ik dat je het geluk moet hebben dat iemand ermee is gestopt oid, want ik kan me zo voorstellen (ben zelf nog bezig, maar toch..) dat diegene die dat soort boeken/spullen hebben, er zo afentoe nog is in terug kijken.. (of gebruiken om dames te versieren, .. riekt naar een quote van de maand Q)
 
Dank, Cloud Buster. Inderdaad graag dit soort berichten in de nieuwe Markt plaatsen. Dan komt de loop er ook wat meer in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan