Geweld aan boord

Weet ik waar ik in de toekomst moet landen igv van unruly pax. Aanpakken dat tuig.

PS mooi punt voor discussie:

Geweld in vliegtuigen neemt weer toe omdat 9/11 steeds verder in het geheugen ligt.

Ooit vernomen van cabin crew van verschillende mij. dat na 9/11 de passagiers bij wijze van spreken hun vinger opstaken om naar het toilet te mogen. De passagiers hebben het vrij lang volgehouden om zich braaf te gedragen maar het 9/11 effect begint langzaam te slijten......
 
capt. Kebab zei:
Weet ik waar ik in de toekomst moet landen igv van unruly pax. Aanpakken dat tuig.

PS mooi punt voor discussie:

Geweld in vliegtuigen neemt weer toe omdat 9/11 steeds verder in het geheugen ligt.

Ooit vernomen van cabin crew van verschillende mij. dat na 9/11 de passagiers bij wijze van spreken hun vinger opstaken om naar het toilet te mogen. De passagiers hebben het vrij lang volgehouden om zich braaf te gedragen maar het 9/11 effect begint langzaam te slijten......
Denk dat er meer aan de hand is, voor 9/11 was het volgens mij niet zo erg...

Misschien omdat het steeds goedkoper wordt, zodat Henkie, die normaal op vrjidag een voetbalstadion kort en klein sloeg, nu het ineens wel kan betalen om met een lowcost naar london te gaan en zich niet kan beheersen?

Al zal 9/11 zeker de stemming in bedwang gehouden hebben...
 
Terug
Bovenaan