General Nav. 22-09-05

Bjorn1984

New member
Hallo allemaal!

Ik heb vandaag (22-09-05) een examen gemaakt General Navigation in Assen. Hier waren ook nog drie KLS studenten aanwezig.

We zijn hier in twijfel geraakt over een antwoord op een vraag! Aangezien we allemaal anders hebben nagekeken tijdens het oplezen van de "voorlopige antwoorden".

Als iemand het antwoord op vraag 53 weet...dan hoor ik het heel graag..misschien nog mensen die het vandaag ook ergens anders in nederland gevolgd hebben. Of 1 van de kls-ers die dit berichtje leest!

Groetjes Bjorn
 
heeee bjorntje

heeee bjorntje

Heeee bjorntje,

hoe gaat ie ermee? lekker aan de studie? gaat het goed? sterkte daar!!! wel goed studeren he??
 
Hehe, nee, als ik de antwoorden gehad had...had ik deze topic ook niet geopend ;)

En he skydiver...ja alles gaat prima! moest nog 3 vakken herkansen waarvan dit er 1 is.

Dus is ff bidden dat 53 B moet zijn :D
 
Ja het was een bijlage vraag vanaf Sharon VOR radiaal 165* met 135 nautical mile, wat is je nieuwe positie.

We kwamen hier in huis met z'n 3-en op antwoord b uit. Alleen 2 hadden die fout gerekend en 1 had B goedgerekend. Het gaat bij mij om slagen/zakken..aangezien ik 74.7% had en met die groed 78% :S

(weet niet meer wat B was)
 
Ik kan me een bezwaar nog herinneren van gennav. (2003) Ging ook over zo'n kaart. Was de kopie een beetje leesbaar? Waren er antwoorden die qua waarden dicht bij elkaar liggen?
 
ja de kopie's waren zoals gewoonlijk weer bagger. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet zo op de andere antwoorden heb gelet, omdat ik gelijk op het juiste antwoord uitkwam...althans..dat dacht ik :)
 
Ok dan kun je het bezwaar zowieso staven met een slechte kopie. Probeer ook geslaagden zover te krijgen dat ze een getekende brief sturen.
Erg kwalijke zaak dat IVW na 2 jaar nog steeds bagger kopieen tijdens een examen geven.
 
IVW vs CAA

IVW vs CAA

Heren,

Als het een beetje troost geeft, heb begin september examen gedaan bij de UK-CAA in Orlando en de kopieen zijn ook bij hen BAGGER dus wees getroost, iedereen zit met dezelfde shit!

Denk dat het wel eens een JAA Hoofddorp probleem kan zijn.

Groeten en SUCCES!!!

:radar: André :radar:
 
Ok, vandaag wat mensen van de KLS gesproken, ook deze hadden antwoord B. Ik kan er nu wel vanuit gaan dat het een fout van IVW is die of al bij mijn definitieve resultaat of bij een bezwaar wordt goedgekeurd toch?

Ben een beetje onzeker :P
 
Terug
Bovenaan