GenDec naar Belgie?

Bumperking

New member
Hallo collegae,

Aanstaande zaterdag plan ik een vluchtje naar Antwerpen. Nu vraag ik me af of ik dan een GenDec nodig heb, aangezien het een internationale vlucht betreft... Iemand ervaring of info?

Thanks,
B'king
 
Voorzover mij bekend alleen als je de EU uit vliegt (en dan nog met de uitzonderingen Noorwegen en Zwitserland).

Ik doe het in iedergeval nooit binnen de EU.
 
Nou die GenDec heb je inderdaad niet nodig, maar wat een stel zuurpruimen daar bij de havendienst. Voor het belachelijke bedrag van 70 euries mag een glimlach er toch wel vanaf?
 
Dat is op Rotterdam ook zo?! Ik heb eens uitgezocht hoe duur het is om daar te landen. Geloof 18 euro landingsgelden en dan 155 euro verplichte afhandeling exclusief de BTW!:eek:

Dat is niet grappig meer.

Wat wel een klein beetje grappig is aan Antwerpen is dat je opstijggeld betaald, had ik nog nergens anders gezien. Die belgen toch :yeehaa:
 
Heb niemand gezien op de apron. Je betaalt 12 euro landingsgeld, 12 euro startgeld en heel veel passagiersbelasting. En je krijgt een zure smoel.
 
Dan is nu het moment om een bezoekje aan Maastricht/Beek te brengen. Landingsgeld rond de 18 euro, geen afhandelingskosten aangezien dat gedaan werd door ASL (die nu zo goed als failliet zijn). Ook passagiersvergoeding heb ik daar niet hoeven betalen.

Maar een aardig bedrag voor Antwerpen... dan is de lol er wel vanaf.
 
Terug
Bovenaan