GECAT Pilot Program

jester

New member
Hoeveel van jullie hebben de afgelopen tijd bij GECAT het Pilot Program gedaan (TYpe Rating) en hoeveel van jullie hebben via deze weg een baan gevonden. Ik hoor dat GECAT je na afronding helpt bij het krijgen van een interview? Ik las de ze vorig jaar vrijwel iedereen hebben weten te plaatsen die daar self funded type training heeft gedaan. Wie heeft hier ervaring mee en kan me meer vertellen. Alvast bedankt

met vriendelijke groet,

Jester
 
Ik heb begrepen dat easyjet niet genoeg TRSS kandidaten van CTC kan krijgen omdat ze zoveel man nodig hebben, dus daarom nemen ze nu mensen via GECAT, ken er eentje die door oxford is doorgestuurd, heeft gedokt voor een type en nu bij easy gaat beginnen, zou GECAT eens een belletje geven en vragen wat de deal is, de kans dat je aan easyjet blijft hangen is nog nooit zo groot geweest, wat de hiring boom is ongelofelijk, trouwens, er gaan zoveel lui bij denim weg naar easyjet, zou nog maar eens een briefje naar eindhoven sturen!

M.
 
Bedankt voor de info, klinkt inderdaad erg goed. Vandaag de brief de deur uit. Denim Air ligt daar al op de mat als de post heeft meegewerkt;)
 
Ik kreeg vorige week opeens een standaard mailtje van GECAT.
Ze hebben te veel aanvragen voor SSTRs en kunnen het momenteel niet aan.
Ik heb dus een reactie van ze gekregen na meer dan een jaar geleden info te hebben opgevraagd. Niet echt professioneel.
Nog meer mensen dit mailtje ontvangen?
 
ik heb het zelf ook via gecat gedaan, ben ook te spreken over de service after, want ze helpen je echt op weg. Werk nu dan ook voor easyJet. En iedereen die ik ken die het via gecat heeft gedaan heeft nu een baan.
Maar ik heb begrepen in de wandelgangen dat er een aantal vaste klanten zijn, die hun kanidaten wel via gecat willen betrekken, maar dan via een gerenomeerde school als bv OA etc. Dus mensen van de vrije markt vallen dan weer buiten de boot. Niet dat dit voor alle klanten zou gelden, dat durf ik niet te zeggen, maar de spoeling wordt zo wat kleiner.
En ik weet dat ze in het afgelopen half jaar mensen dan wel en dan weer niet toelieten, ik denk dat dat te maken heeft met de beschikbaarheid. Want, let wel, SSTR kan natuurlijk alleen als er sim vrij zijn... En ik weet dat er momenteel hier en daar wat te korten zijn in simslots...
 
Terug
Bovenaan