Fraude zaak opleider

N2024

Well-known member
AMERSFOORT - De 55 piloten en hun ouders die schadevergoeding eisen van de 73-jarige N. V. uit Woudenberg zullen nog langer op hun geld moeten wachten.

De rechtszaak tegen V. kon dinsdag niet doorgaan doordat de voorzitter van de meervoudige kamer van de Utrechtse rechtbank ziek was geworden. V. wordt ervan beschuldigd miljoenen euro’s te hebben weggesluisd.

De 55 gedupeerden hebben in totaal miljoenen euro’s betaald aan de Woudenberger voor de pilotenopleiding van zichzelf of hun kinderen. Ze wachten met het starten van een rechtszaak tegen V. totdat de strafrechter uitspraak heeft gedaan. Ze gaan ervan uit dat de officier van justitie een sterke zaak heeft tegen de Woudenberger.

V. wordt beschuldigd van faillissementsfraude en oplichting. Volgens officier van justitie S. de Vries heeft de Woudenberger vijf jaar geleden ruim 400.000 euro opgenomen uit de failliete boedel van een stichting waarin geld zat voor de opleiding van piloten in Amerika. Dat geld zou V. in andere bv’s hebben gepompt en voor privé-uitgaven hebben gebruikt.
 
Goed ....is een "never ending story", Ik hoop voor de gedupeerden dat ze nog geld terug zien. Al hoewel ik vrees dat er niets meer te halen valt.
 
Plukken maar. Ik vraag me af hoeveel geld er naar z'n zoon in Amerika is gesluisd en hoezeer dat/die dus ongrijpbaar is.
 
Nou ook lekker. Ben een gedupeerde en wist hier niet van. Dan is airwork voor mij toch weer handig. Wat is de "source" van dit bericht?
 
Thnks. Dacht dat het in een groot blad stond en was al verbaasd dat ik het niet was tegen gekomen. Thnks voor de link
 
Nou ook lekker. Ben een gedupeerde en wist hier niet van. Dan is airwork voor mij toch weer handig. Wat is de "source" van dit bericht?
Ach, mij hebben ze niks verteld, en ik ben daar dus voor niets geweest.

Weet iemand eigenlijk al een nieuwe datum?
 
Reformatorisch Dagblad

Dat laat een beetje zien wat voor status deze zaak heeft in NL.
Tragisch, ken persoonlijk mensen die hiermee in het schip zijn gegaan.
De meesten zijn ondanks deze ******** nog goed terecht gekomen.
 
In en in triest, blij dat deze keer van B.V. geld gevraagd wordt en niet de gebruikelijke dreigende taal van hemzelf.

Maar ja, of er nog centen over zijn, ik betwijfel het.
 
Ik kom zelf uit woudenberg, maar kende dit verhaal helemaal niet.

Niet dat ik van plan ben om iets te gaan doen ofzo, maar gewoon uit interesse; weet iemand de naam van deze man?
 
Svp alleen de initialen noemen. Er zijn meer mensen die zo heten en die hebben er last van als op hun naam gegoogled wordt.
 
http://nl.wikipedia.org/wiki/BV

BV volgens Wikipedia.

BV kan staan voor:

Bekende Vlaming.

Besloten Vennootschap met Beperkte Aansprakelijkheid (in Nederland: Besloten vennootschap).

Bureau Veritas, een classificatiebureau.

biljartvereniging

BV (motorfiets), Tsjechisch historisch merk van motorfietsen.
afkorting van "bijvoorbeeld".

Bekende oplichter in de luchtvaart.
 
Terug
Bovenaan