AMEN Overload,
IST ROCKS!!!
Paul is echt een super instructeur, tja, niet voor watjes, want er word DUIDELIJK gecommuniceerd!
Ik heb er de eerste 20 voor m'n IFR gelest op de Single Engine sim en ik kan je verzekeren dat wanneer je bij IST de deur uitgaat na 20 uur gedrild te zijn, dan kan je gewoon IFR vliegen. De rest van de uren op de kist is dan alleen nog maar wennen op de kist en een beetje de feeling krijgen van het vliegen op een echte kist.
De theorie en de skills heb je dan echter al wel. Ik heb er nog elke dag gemak van dat ik bij IST op de sim heb gelest. Maximaal OLD SCHOOL NDB holdings en dat soort zaken gedaan. QDM/QDR enz enz enz.
Bij IST hebben ze ook de vaardigheid lastige dingen op een makkelijke manier uit te leggen. En er ook handige regels bij te geven.
Kan iedereen aanraden om er te gaan lessen. Zelfs al heb je je papieren al, ALs je je basic IFR skills wil bijhouden, of voorbereiden op een grading is het HET adres.
Overigens ben ik nog nooit zo'n super fijn te vliegen sim tegen gekomen behalve de FFS bij CAE.
Die zelfgemaakte multiengine turboprop sim van IST is ECHT heel erg goed. Vooral de force feedback. Helemaal realistisch! Daar kunnen die mannen van Allsim nog een puntje aan zuigen.
En nee ik krijg niet betaald door IST om reclame te maken, nog op enige andere manier dat ik voordeel heb aan het goed draaien van IST. Ik vind het gewoon een ERG goeie school en wil dat iedere leerling er zijn voordeel mee doet.
Het is jammer dat ze niet op Lelystad zitten, ik ben er van overtuigd dat ze het dan nog veel drukker zouden hebben!
Groeten
:radar: André :radar: