Flyglobespan

i.plane

New member
Hallo,

Zijn er hier toevallig piloten die vliegen voor Flyglobespan op de 757/767 vloot?
Zoja zou ik hierover graag wat meer info ontvangen kwestie rostering, algemen sfeer, accomodatie op hun netwerk etc...

Groetjes,

i.plane
 
Een paar van mijn maten zijn pas naar deze club toegegaan. Schotse maatschappij. Je hebt een drie jarig contract waarbij de kosten van type worden voor je eigen rekening komen. Je kunt het best even kijken op Ppune. Ik denk niet dat er veel Ollanders daar vliegen maar kan me vergissen. Als je een pm stuurd dan kan ik je met iemand in contact brengen die net is aangenomen.

MvG

Slobby
 
Hey I. plane,

Ik ben net begonnen op de 767 bij Flyglobespan. Ik wacht nog op mijn eerste rooster dus daar kan ik je nog nix over vertellen.

De sfeer is heel relaxed. Ik heb hiervoor voor een italiaanse maatschappij gevlogen en ik was de enige buitenlander en dat werd mij ook vaak kenbaar gemaakt! Hier bij Flyglobespan werd ik als 'een van hen' ontvangen.

Iedereen werkt daar met veel plezier en dat merk je zeker! Laatst nog een leuke afterparty gehad op de captains executive room in het Sheraton dus dan heb ik meteen je laatste vraag ook beantwoordt.

Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel.

Veel pret!
 
Laatst bewerkt:
Today's winner can be Tomorrows loser.
Ik denk dat je het nooit zeker kan weten to tje er zit..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan