FLYAAA

Hakuna Matata

New member
Ik ben van plan de komende winter mijn JAA PPL (uk) in de states te gaan halen. Met een beetje rondsurfen op het net kom ik tot de conclusie dat de American Aviation Acadamy (flyaaa.com) een goede school daarvoor zou kunnen zijn. Wat ik echter wat minder makkelijk kan vinden zijn zeer recente beoordelingen van deze school. Zijn er hier mensen met recente ervaringen of tips over andere goede alternatieven?

Txs
 
Laatst bewerkt:
Dit is iets uit het verleden. Inmiddels is er (al een hele tijd) een nieuwe eigenaar. De oude eigenaar is gedwongen zijn zaak te verkopen.

Dus laat je VOLLEDIG informeren.
 
Dit is iets uit het verleden. Inmiddels is er (al een hele tijd) een nieuwe eigenaar. De oude eigenaar is gedwongen zijn zaak te verkopen.

Dus laat je VOLLEDIG informeren.

Inderdaad, maar er is wel meer op het internet.
Het zou in elk geval verstandig zijn voor hun om de naam te veranderen gezien de geschiedenis.
 
Het zou in elk geval verstandig zijn voor hun om de naam te veranderen gezien de geschiedenis.

Daar heb je gelijk in, maar ik weet niet in hoeverre ze daar hun vergunning mee zouden kunnen verliezen bij de UK CAA. Wellicht is dat de reden dat ze de naam veranderd hebben, maar dat is alleen maar gissen.
 
Naamsverandering zou geen probleem moeten zijn, zelfs niet met de UK CAA.
Maar nieuwe naam is weg met de naamsbekendheid en website notering op de populaire zoekpagina's.
Zint eer gij begint zou'k zeggen.
 
Terug
Bovenaan