Fly-In op EHKD

Fly-In op EHKD

  • Mwoah, lijkt me wel wat...

    Stemmen: 12 66,7%
  • Geen denken aan. Kom óp zeg!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vliegen? Dat is toch gevaarlijk?

    Stemmen: 4 22,2%
  • Ik kom zeker. Al is het maar voor de lunch

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .

airco

New member
Even de draadjes zuiver houden.

Voor geïnteresseerden voor een fly-in op 7 juni 2014 in Den Helder (de Kooy) geef ik deze informatie. Als je lid bent van een vliegclub zou dat binnenkort verspreid moeten worden via je bestuur.

Alles staat in DEZE LINK

Ok, enne, het leek me wel grappig om een poll te maken. Gewoon, voor de leut. Here goes:
 
Voeg voor mij aub een antwoordoptie toe: "ik zou nog altijd graag vernemen of mijn categorie toestel ook welkom is"
 
-
Mensen, het loopt voorspoedig en er is veel animo. Voor diegenen die hier lazen over de Fly-in: Vergeet niet het toegestuurde registratie formulier terug te sturen.
En voor wie nog een plekje vrij heeft in de agenda: Wees welkom!
-
 
Update 21 april:
Overweldigend, het aantal aanvragen! En toen had defensie ineens een probleem met capaciteit. Daarom kunnen nieuwe aanvragen helaas (dit keer) niet meer worden gehonoreerd. Een indicatie? We lopen tegen de vijftig kisten...!
 
Nou, de Fly In zit er op. De allereerste op de Kooy.
Wat heerlijk, al die blije gezichten. En wat mooi, al die kisten opgelijnd.
Het weer werkte mee en zo te zien was de sfeer ook top.

Volgend jaar komt er vast een vervolg. (een nieuwe kans om die unieke cap te kopen...)
Voor nu bedank ik alle vliegers en hun pax die dit alles door hun komst mogelijk maakten.
En ik zeg "sorry" aan degenen die er nu naast grepen. Maar die volgende keer eerste keus hebben!

En jij? Was jij erbij?
-
 
En jij? Was jij erbij?

Nee. Het had toch al niet gekund, hoor, daar niet van. Maar dat er totaal geen antwoord kwam op mijn specifieke vraag was toch ook niet echt aanmoedigend. Volgend jaar beter, dan maar?
 
Maar dat er totaal geen antwoord kwam op mijn specifieke vraag was toch ook niet echt aanmoedigend.

Dat spijt mij echt. Ik weet dat er een enkele steek is laten vallen. Er was echt heul veul mail te verwerken. Maar het is niet netjes zoals dat is gegaan. Misschien wil je even aan het betreffende mailadres een herinnering sturen? Dan sta je in elk geval geregistreerd voor de volgende keer en hebt eerste keuze.
 
Ja maar mijn vraag werd niet per mail gestuurd, hé, ze staat hier in dit eigenste draadje, #03. Tevoren was ze al eens gepost, staat me voor.
 
Dom van mij. I stand corrected sir!!

Maar voor jou (en een ieder die geregistreerd wilt staan - en dat nog niet is- ): mail naar aeroclub.eventsA_P_E_STAARTJEkpnmail.nl
Vermeld: naam/email/type/reg/vliegclub/veld herkomst

Alle geregistreerden, die dus dit jaar ernaast grepen, krijgen volgend jaar eerste keuze.
 
Terug
Bovenaan