Flightcase / flightbag

Mark-one

Member
Hoi iedereen,

ben begonnen aan een opleiding en ben op zoek naar een goede en niet al te dure flightcase/bag waar je spullen in kwijt kan, iemand suggesties? Zoek wel een case van leer.

Groet,

Mark-one
 
Ikzelf gebruik een laptoptas op wieltjes, heb hem ruim 3 jaar en ziet er nog prima uit!

die tassen van Jepessen zijn vind ik peperduur en ze doen allemaal hetzelfde.
 
ga uit van ongeveer 130 euro minimaal.

Ik raad je aan niet voor een goedkopere te gaan. Spreek uit ervaring ! Ik kon een jaar later een degelijke gaan halen. De goedkope versie donderde uit elkaar !!

Tip hierboven klopt, jeppesen etc. niet nodig. kwaliteit is niet beter, je betaald slechts voor de merknaam.

mzzl
 
En beter een grote.

Ben begonnen met zo'n klein ASA tasje, maar daar paste echt niet in wat je mee moet hebben.

Zoek maar eens hier wat je zoal mee kunt slepen en je tas zit zo vol. Ga dus uit van de maat van de Jepp Navigator.

Inmiddels doe ik het weer met een klein tasje, maar dat is het voordeel van een eigen kist :D

( nee niet zo'n kist waarvan ze in de Haag zeggen ' hij heb een tuintje op z'n buik' )

S.
 
zoek eens in duitsland

zoek eens in duitsland

Ik heb in Duitsland mijn eerste gekocht: €25 euri en hij is nog steeds in prima staat.
Nu heb ik eentje op wieltjes, van de maatschappij.

Maar kijk eerst eens goed rond, ook bij groothandels.
Mocht je nog eens in Duisland komen kijk daar dan ook even op het vliegveld rond.

Groeten,

viper
 
Ik heb getwijfeld tussen een Samsonite en een Delsey. Het is een Delsey geworden á €94. Was ongeveer €30 euro goedkoper als een Samsonite. Konden al mijn studieboeken in.

Kan gebruikt worden als reistas, heeft een trekstang, die inklapbaar is en een laptopvak. Past tevens in een standaard-bagageruim van een verkeersvliegtuig.
 
tnxs people voor de low down.

Ik heb inmiddels al een student flight bag gekocht van Jeppessen. Tis geen leren case maar het doet de truc. Tenslotte, na de opleiding en het behalen van een baan wil ik wel een goede flight case gaan kopen.

Grtz,

Mark-one
 
Als iemand een nette 2e hands zoekt, ik heb een Jepp navigator bag in de aanbieding in zwart, met 2 headset tassen eraan. Ga toch iets met wieltjes kopen.....


S.
 
Terug
Bovenaan