European Flight Training Organisation

question

New member
Hallo,

Ik heb ooit een keer een informatiepakket bij deze school aangevraagd en sinds dien wordt ik al 2jr om de zoveel tijd door een persoon gebeld die vraagt of ik al een keus gemaakt heb. Ook als ik de beste man vertel dat ik sowieso niet naar zijn school kom lijkt het of hij het niet begrijpt en belt na een maand weer terug.

Misschien heeft dat doordrammen van hem toch geholpen want ik ben toch opnieuw nieuwschierig geworden naar 'the European flight training organisation'. Heeft er iemand ervaring met deze school of kan iemand mij er iets over vertellen zondat dat ik eerst naar een informatiemiddag op lelystad moet. Ik heb de website van ze doorgenomen maar dat lijkt wel een kermis attractie en je wordt er niks wijzer uit dus vandaar deze topic.

mvg
Q
 
Ik ben bijna klaar met de opleiding bij EFTO.
Ik heb dan +/- 1250 TT met meer dan 500 uur
op een Dornier 228. na afloop heb ik alle benodigde
papieren voor Europa en Amerika, waaronder alle
Amerikaanse instructeurs brevetten. Als je meer vragen
hebt, hoor ik het wel.
 
He Stradimarius,

Vlieg je/Heb je gevlogen vanaf Las Vegas voor Ameriflight met een D0228?

gjk
 
Opleiding EFTO

Opleiding EFTO

Beste allemaal,

Ik wilde ook even melden dat ik ook gekozen heb voor de opleiding EFTO.

Ik ga eind april / begin mei naar Florida om aan de opleiding te beginnen.

Nu zag ik dat er iemand was die de opleiding al bijna heeft afgerond... heb(ben) jij (jullie) opmerkingen of tips om bijvoorbeeld bepaalde dingen mee te nemen naar de States. Dingen waaraan je vooraf niet had gedacht en die je achteraf wel nodig hebt gehad.

Gegroet,
Huijsman
 
He Huijsman,

Ik kom aan het einde van het jaar ook weer
naar Venice om een beetje les te geven.
Dan zie ik je daar wel. Vergeet vooral je zwembroek
en je voetbalschoenen niet.

ajeto
 
Voetballen in Venice

Voetballen in Venice

Haha leuk voetballen ik had het al gehoord!
Nou hier komt een echt voetballer weer aan hoor.

Ik heb het voetbal helaas nu moeten opzeggen maar we gaan cker wat bekers pakken daar in florida!
 
Pff. Moet je eens proberen te sporten in DEN of COS (6200') lig je na 4 minuten buiten adem.

Vloog je voor AMF vanuit KLAS??? laaste AMF vlieger die ik spraak zei dat er geen kaaskoppen meer waren binnen de AMF muren...

Take care
FD
 
Nee ik vlieg niet bij Ameriflight. Ik vlieg voor
Vision Air. We vliegen voornamelijk toeristen
over de Grand Canyon en riverrafters voor
tochten over de colorado rivier.
 
Terug
Bovenaan