ervaring met parc /risworth aviation.

skydiver

New member
Ik ga binnen kort op zoek naar eennieuwe baan met a320 TR. Maar heeft iemand ervaring met parc aviation of risworth aviation. Het lijkt mij makkelijker om het via hun te doen, maar scheelt het een hoop in salaris? helpen ze goed? Want ik denk dat het niet zo makkelijk is op dit moment om een baan te zoeken. Het maakt mij niet uit waar in de wereld.
 
Je hebt bij hun minimaal 500 tot 1000 h nodig totaal en het liefst dan ook nog een paar honderd on type.
Begin dit jaar wilde rishworth nog low time 320 pilots voor een aziatische airline aannemen maar dat ging niet door. Ook minimaal 500h on type.
Er zijn weinig tot geen airlines nu die je aannemen met een rating en geen uren.
 
Misschien is Hamburg International een optie...die krijgen nog wat A319/A320's.

Hoorde vandaag overigens een Nederlandse pilote bij Hamburg International op de frequentie. Misschien is ze hier ergens te vinden....

gr.
Slim
 
skydiver

Best option is to deal directly with an Airline IMHO.

However in your case because of your low TT/low hours on Type your options will be very limited - try all possibilities.

If you can build more hours at your present company that's the best option as most companies require 500 on Type.
 
Terug
Bovenaan