EPST Klas Mei 09

redfox

New member
Hallo,

Iemand toevallig ook al ingedeeld in de mei klas? ik ga 21 mei naar Oxford.

Ik heb vandaag m'n Fase3 gehaald. Medical ook binnen.

Gr.

redfox
 
Laatst bewerkt:
Bloody hell Nils,

Jij pakt ook elke internetcommunicatieve mogelijkheid aan om je klas alvorens de start bij mekaar te krijgen. Kom is van dat verslag af!!! Computers zijn slecht voor je...behalve de A/P natuurlijk!

Tally ho Ciao!

number two van mei!
 
Haha check!

Ik heb er gewoon zin in.. het duurt me allemaal een beetje te lang, ik heb destijds de zware (en wijze?!) keuze gemaakt de pret nog even uit te stellen door er een HBO'tje tussen te knallen, maar nu wordt het gewoon ECHT tijd, het begint te jeuken enzo:-p

Tot 4dec.

Mach 0.8!
 
Bloody hell Nils,

Jij pakt ook elke internetcommunicatieve mogelijkheid aan om je klas alvorens de start bij mekaar te krijgen. Kom is van dat verslag af!!! Computers zijn slecht voor je...behalve de A/P natuurlijk!

Tally ho Ciao!

number two van mei!

Ja steve ;) er is nog geen eens een post van de klas van maart (AP300). Jullie zijn er wel heel vroeg bij :P.

Zie je 4 december :airforce:
 
Ik was wel benieuwd wie er door waren.. Ik had tijdens fase 2 afgesproken met mijn groep om ff een post te doen op airwork over wie het gehaald hadden.. ik had er wel minimaal een stuk of 4 verwacht maar die hebben het blijkbaar niet gehaald.

maarja idd, het is vrij vroeg haha
 
Heren,

Ik heb laatst fase 3 gehaald. Ik ga morgen een afspraak maken voor de medical en afhankelijk van wanneer ik me HBO afgerond heb kom ik in de mei of augustus klas.
Jullie wachten al een tijdje zo te zien, waarom niet voor de maart klas gegaan, daar zijn nog plaatsen over, of zitten jullie ook vast aan baan/studie verplichtingen?
 
Laatst bewerkt:
Hey Vortex,

Gefeliciteerd met het halen van fase 3 en welkom.

En inderdaad, ivm huidige werkzaamheden/studie kunnen wij beide ook niet in maart beginnen.

Wanneer weet je of je in mei of augustus komt?

Grtz
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je toegevoegd op MSN,

Eerst de 27e maar is even kijken of ze niks geks vinden bij de medical, ik verwacht het niet maar je weet maar nooit. Dan in gesprek met school of ik een bepaald vak op een andere manier kan volgen zo niet moet ik dit de vierde periode nog volgen en kan ik dus niet beginnen. Zou erg flauw zijn van de school maar ja ik ben inmiddels niet anders meer van ze gewend.
Zodra ik het weet zal ik het uiteraard posten.
 
bizarro welcome to the club;)

Check je PM ff.

@je vraag aan vortex, er is wat geschoven destijds ivm het nieuwe zweedse programma.
 
Ja er hebben er inderdaad nog een paar gekozen voor het Zweedse programma waardoor er weer wat plekken vrij kwamen. Toen ik half januari door de selectie was gekomen had ik me meteen kunnen opgeven voor de maart klas.
Mijn medische certificaat is binnen en vrijdag naar EPST gestuurd, met de vraag erbij hoe het nou zit met de mei klas.
 
Het loopt nog niet echt storm hier;) Ben benieuwd of er inmiddels alweer wat nieuwe slachtoffers voor de meiklas zijn:D

Mijn teller staat op 4 nu, en flightlevel085 is naar een andere klas
 
Terug
Bovenaan