Enquête voor (werkloze) piloten.

Ilayda

New member
Beste,

Mijn naam is Ilayda Kucukosmanoglu en ik ben Propedeuse student Communication and Multimedia Design aan de Hogeschool van Amsterdam. Momenteel ben ik bezig met een fictief project voor het goede doel Luchtvaart Zonder Grenzen. Mijn idee is een interactieve toepassing maken voor Piloten die net op de arbeidsmarkt zijn (met of zonder baan).

Doormiddel van mijn interactieve toepassing zou ik deze doelgroep willen stimuleren om zich aan te melden als vrijwillige piloten, zodat zij hun vlieguren kunnen bijhouden en geen dure simulator trainingen hoeven te betalen.

Natuurlijk moet ik eerst onderzoek doen naar mijn doelgroep. Ik zou jullie dan ook willen vragen of jullie voor mij een online enquête willen invullen.

Klik hier voor de online enquete

Heel erg bedankt voor de hulp!

Groeten,
Ilayda
 
Ingevuld.

Even mijn 2 cents:
Ik denk niet dat een hulporganisatie op onervaren piloten zit te wachten die in een gebied rotaties moeten vliegen onder moeilijke omstandigheden. Daarbij geen ervaring hebbende met de sowieso al bijzondere staat van een continent als Afrika.
 
ik denk dat een mix van onervaren en ervaren mensen kan helpen.
Hoe krijgen onervaren mensen ervaring? ik denk dat levens ervaring wel een doorslag kan geven. Iemand die 40jaar is met 250 uur kan misschien meer inbreng geven dan een 21 jarige met 1500uur...
Mission Aviation Fellowship werkt zo al jaren (vriend/collega is oud chef fladderaar UK).
 
De vraag "In welke vorm zou u LZG willen steunen?" is verplicht en je kan alleen maar kiezen voor donaties of vrijwilliger worden. Wie LZG niet wil ondersteunen kan dat antwoord niet kwijt. Dit soort enquêtes worden meestal uitgevoerd door bedrijven die vooraf al bepaald hebben wat de uitkomst moet zijn.
 
Ik heb de optie erbij gedaan, bedankt voor de inbreng.

De vraag "In welke vorm zou u LZG willen steunen?" is verplicht en je kan alleen maar kiezen voor donaties of vrijwilliger worden. Wie LZG niet wil ondersteunen kan dat antwoord niet kwijt. Dit soort enquêtes worden meestal uitgevoerd door bedrijven die vooraf al bepaald hebben wat de uitkomst moet zijn.
 
Dat zijn dingen waar ik nu nog niet over na hoef te denken, maar ik kan mij er wel in verplaatsen. Ik heb een bepaalde doelgroep gekregen(mensen die net op de arbeidsmarkt zijn), daarbij moest ik zelf een goed doel en evenement zoeken. Ik heb gekozen voor jonge piloten zonder baan, omdat het iets is wat nu speelt. Mijn doel is om een boodschap over te geven aan de doelgroep door middel van een interactieve toepassing. Het doel is niet zozeer dat iedere jonge piloot zich meteen als vrijwilliger moet aanmelden, maar meer dat mensen weten dat die mogelijkheid er is. Of LZG nou jonge of oudere piloten wil hebben dat is aan hen, maar mij gaat het er om dat ik mijn boodschap kan overbrengen.

ik denk dat een mix van onervaren en ervaren mensen kan helpen.
Hoe krijgen onervaren mensen ervaring? ik denk dat levens ervaring wel een doorslag kan geven. Iemand die 40jaar is met 250 uur kan misschien meer inbreng geven dan een 21 jarige met 1500uur...
Mission Aviation Fellowship werkt zo al jaren (vriend/collega is oud chef fladderaar UK).

Ingevuld.

Even mijn 2 cents:
Ik denk niet dat een hulporganisatie op onervaren piloten zit te wachten die in een gebied rotaties moeten vliegen onder moeilijke omstandigheden. Daarbij geen ervaring hebbende met de sowieso al bijzondere staat van een continent als Afrika.
 
Terug
Bovenaan