El Stevo: inkomensverzekeringen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fdf$d
  • Startdatum Startdatum
F

fdf$d

Guest
Jo Steef,

ik kan maar zoveel tekens kwijt in die privatemail.
als antwoord op je vraag:

inkomensverliesverzekering(IVV), boven op je loss of license(LOL) is een goed idee. de LOL betaald eenmalig en is meestal als je half dood bent, heb je wat aan je oren krijg je maar een percentage bvb. de inkomensverzekering betaald je elek maand door.
in mijn geval betaal ik 95 US$ per maand voor een totaal maandelijkse uitkeer van 15000 US$ elke maand dus. dit gaat met de jaren wel omhoog uiteraard, mijn vakbond heeft dit collectief afgesloten met een verzekeraar.

in NL wordt meestal alleen een LOL gebruikt via de maatschappijen, volgens mij heeft de VNV zelf geen verzekeringen maar moet je effe navragen, ben zelf geen lid in NL

gebeurt er wat met je in NL duik je meestal de WAO in, maar die bedragen zijn uiteraard minder, en meestal kan je je leuke leventje vergeten. daarom is volgens mij die IVV goed om er bij te hebben. je kan gewoon doorgaan met je leven en hoeft bv je huis niet te verkopen.

tegenwoordig kan je een IVV overal afsluiten omdat de meeste mensen boven tot aan hun nek in de schulden zitten, en ze het risico afgedekt willen hebben;

zoals eerder gemailed; ga naar google.nl en typ in inkomensverzekering
hier onder wat hits


www.selectiefinzorg.nl
www.elsevierfiscaal.nl
www.deltalloyd.nl
www.mijnziektekostenpremie.nl
www.zorgverzekeraars.us
www.hypotheekrenteoverzicht.nl
www.zilverenkruis.nl
www.ohra.nl/aov
www.independer.nl
www.kredietpoint.nl
www.kredietpoint.nl
www.acadiumbastion.nl
www.goedkoopste-verzekeringen.nl/inkomensverzekering.html
www.hypotrust.nl/
www.legal-and-general.nl/
www.deunie.nl/

voor de duidelijkheid, ik heb dit effe opgzocht op internet maar heb me niet in het aanbod verdiept.

zelf zit mijnvakbond bij AIU, die zitten over de hele wereld kijk maar op de website en je ziet gelijk een 747, aui doet op elk gebied verzekeren.
scheepvaart, luchtvaart etc.

de website www.aiu.com
zelf vind ik de website niet echt duidelijk, als ik jou was zou ik het dichtsbijzijnde kantoor een bellen, en uitleggen wat je situatie is;
ik heb nl ook critical illness en personal accident meeverzekert.
waarschijnlijk kunnen ze een pakket aan bieden.

wat ook een optie is je collegas bij arke aanspreken en misschien iets collectief doen, scheelt ook weer poen, een LOL in voor mij weinig tot nix waard, het betaald je huis af en dan?? IVV is the way to go.

en ik heb 2 collegas die deze verzekering hebben en 1 heeft een vergroot hart, en de andere rugklachten en beide gevallen gewoon betaald.
deze verzekering betaald ook wanneer je tijdelijk niet kan werken, zie bv rugklachten etc


heb je vragen weet je me te vinden

k.
 
Heeeeeeeeeeeeeeeeeey K,

Dit is helemaal super.

Mijn huidige bedrijf wilt enkel een LOL afsluiten, maar voordat dat ding uberhaupt iets uitkeert, dan maak je het waarschijnlijk zelf niet meer mee.

Ik ga het eens in de vliegercommissie gooien en anders ben ik genoodzaakt zelf iets te ondernemen.

Thnx again..

Groeten uit die small twin
 
Terug
Bovenaan