Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
csaba, amateur! ...
Het heeft ook geen zin de ene stomme reactie met een andere te beantwoorden...
Strut z'n reactie vond ik eigenlijk nogal grappig, bijna haalde hij er ook mijn schoonmoeder nog bij en mijn politieke voorkeur en mijn partner's maat BH en welk merk brokken we kopen voor onze huisdieren...
Toch even verduidelijken dat ik me nogal kan storen aan het gebruik van codes en afkortingen, dit kan ontzettend verwarrend zijn
Dat doe je alsnog.
Geen nuttige informatie inderdaad!
Tevens behoor je duidelijk niet in de luchtvaart.
Ik ga hier verder ook niet op in.
Tevens zegt het artikel genoeg. En daarom hoef ik ook geen verdere uitleg te geven. De Ryanair vliegers weten als geen ander hoe het werkt. Daarom ook de reactie van wfm.
T
*
De definitieve totstandkoming van de basis van Transavia is afhankelijk van de nieuwe luchthavenvergunning die Eindhoven van het Rijk moet krijgen. Alle partijen gaan ervan uit dat die vergunning er volgend jaar komt. *
** *
Ook als wannabe is het handig de standaard IATA codes een beetje te kennencsaba zei:Toch even verduidelijken dat ik me nogal kan storen aan het gebruik van codes en afkortingen, dit kan ontzettend verwarrend zijn