EIN........

csaba, amateur! Je hebt zeker niks beters te doen. Blijf lekker in de wannabe threats. Je hebt hier niks te zoeken. Je bent vast en zeker ook een goeie klant / passagier van Ryanair. Aangezien je geen geld hebt om echt te gaan vliegen dan wel alleen maar ultra goedkoop.

Ik weet dat er genoeg Nederlandse vliegers bij Ryanair werken. En die zouden graag allemaal in Nederland gebased willen worden.

Het is belangrijk dat dit soort informatie gedeeld wordt. Beetje jammer dat mensen uit de wannabe sector zo reageren.

Laatst bewerkt:
Zo strut, met je verkeerde been uit het vliegtuig gestapt?

Jij hebt hem klaar gelegd. Nu heeft Casba hem ingekopt. Een jaar geleden had morningglory hetzelfde gezegd, had je dan ook zo gereageerd?

beetje erg gefrustreerd strut ? je reactie is namelijk niet erg profesioneel, csaba maakt een grapje, beetje gevoel voor humor tonen......(ook al is het niet de beste grap op airwork)

Eerst zien, dan geloven, maar ik geloof wel dat dit een positieve ontwikkeling kan zijn.
Hier in de omgeving (Oost-Brabant/Noord-Limburg) worden velden als EIN en NRN steeds vaker ontdekt door mensen die een paar daagjes weg willen en waarvoor Schiphol te ver weg/duur is. Daarnaast zou het extra werkgelegenheid kunnen creëren wanneer EIN meer vluchten per dag te verwerken krijgt.

Daarnaast kan een paar extra bestemming ook nooit kwaad :) Zat steden die ik nog niet gezien heb! En als student kom je dan al gauw bij Ryanair uit.

Naam zal gewoon Eindhoven blijven, is het nu ook al ;)

Het heeft ook geen zin de ene stomme reactie met een andere te beantwoorden...

Toch even verduidelijken dat ik me nogal kan storen aan het gebruik van codes en afkortingen, dit kan ontzettend verwarrend zijn en dat probeerde ik op een ludieke manier aan te geven. Bovendien vind ik dat er wel een minimum aan informatie mag gegeven worden als men een draadje opstart, in dit geval bv. "Weldra FR-toestellen op EIN gebaseerd?"

Strut z'n reactie vond ik eigenlijk nogal grappig, bijna haalde hij er ook mijn schoonmoeder nog bij en mijn politieke voorkeur en mijn partner's maat BH en welk merk brokken we kopen voor onze huisdieren...

Het heeft ook geen zin de ene stomme reactie met een andere te beantwoorden...

Dat doe je alsnog.

Strut z'n reactie vond ik eigenlijk nogal grappig, bijna haalde hij er ook mijn schoonmoeder nog bij en mijn politieke voorkeur en mijn partner's maat BH en welk merk brokken we kopen voor onze huisdieren...

Geen nuttige informatie inderdaad!

Tevens behoor je duidelijk niet in de luchtvaart.

Toch even verduidelijken dat ik me nogal kan storen aan het gebruik van codes en afkortingen, dit kan ontzettend verwarrend zijn

Ik ga hier verder ook niet op in.

Tevens zegt het artikel genoeg. En daarom hoef ik ook geen verdere uitleg te geven. De Ryanair vliegers weten als geen ander hoe het werkt. Daarom ook de reactie van wfm.

volgens mij heb jij ook niet veel in de luchtvaart te zoeken.
weet je , post dan niks meer na je eerste info. :-(

Alweer een reden te meer om niet met die maatschappij te vliegen!
Maar gelukkig is het niet aan jou om uit te maken waar ik thuishoor en waar niet.
Verder geen commentaar, wat baten kaars en bril, als den uil niet zien en wil.

Dat doe je alsnog.

Geen nuttige informatie inderdaad!

Tevens behoor je duidelijk niet in de luchtvaart.

Ik ga hier verder ook niet op in.

Tevens zegt het artikel genoeg. En daarom hoef ik ook geen verdere uitleg te geven. De Ryanair vliegers weten als geen ander hoe het werkt. Daarom ook de reactie van wfm.

Haha, 'Loser'

Laatst bewerkt:
Ontzettende droplul, loser... Zeer nuttige bijdrage's Shockcooling! Zo gaan we hier niet met elkaar om. Effectbejag? (Kleuter, zou ik willen zeggen, maar dan heb ik het ook weer gedaan)

Trans loopt wel een paar stapjes voor momenteel.
*

EINDHOVEN - Prijsvechter Transavia vestigt zich volgend jaar april op Eindhoven Airport.
Voor drie of vier toestellen wordt Eindhoven de thuisbasis. Op den duur kunnen dat er vijf of zes worden. Transavia-directeur Bram Gräber deelde dit gisteren op Eindhoven Airport mee.
*
Eindhoven wordt voor ongeveer honderd werknemers van Transavia (vliegers en cabinepersoneel) de uitvalsbasis. Vijf technische medewerkers worden er permanent gehuisvest om toestellen te onderhouden. Er komt ook een bemanningscentrum.
*
Met de komst van de prijsvechter wordt een oude wens van Eindhoven Airport gerealiseerd. De luchthavendirectie heeft jarenlang getrokken aan Ryanair om een basis te vestigen in Eindhoven, maar dat is nooit doorgegaan. *
*
Transavia volgt hiermee nieuwe passagiersstromen, die vanaf Eindhoven Airport ontstaan zijn. De maatschappij groeit in Eindhoven sterk. Vorig jaar steeg het aantal vluchten met 70 procent. Dit jaar is er weer groei. Transavia opent nieuwe lijndiensten naar Istanbul, Lissabon, Venetië en Valencia. Verder werd bekend dat Transavia vanaf 25 april vier keer in de week naar Berlijn gaat vliegen. *
*
Regionale vliegvelden worden steeds populairder bij reizigers. Gräber: "Zestig procent van de reizigers heeft een voorkeur voor Schiphol, maar veertig procent wil ook best naar een regionale luchthaven, mits de ticketprijs goed is."
*
De definitieve totstandkoming van de basis van Transavia is afhankelijk van de nieuwe luchthavenvergunning die Eindhoven van het Rijk moet krijgen. Alle partijen gaan ervan uit dat die vergunning er volgend jaar komt. *
** *

T
*
De definitieve totstandkoming van de basis van Transavia is afhankelijk van de nieuwe luchthavenvergunning die Eindhoven van het Rijk moet krijgen. Alle partijen gaan ervan uit dat die vergunning er volgend jaar komt. *
** *

Wat houdt die nieuwe vergunning in? Misschien is dat ook wel hetgene waar RYR op zit te wachten? (ruimere openingstijden van het veld bijv.). Het blijft zoals WFM al zei: afwachten en eerst maar eens zien.

Openingstijden en vliegbewegingen.

csaba zei:
Toch even verduidelijken dat ik me nogal kan storen aan het gebruik van codes en afkortingen, dit kan ontzettend verwarrend zijn
Ook als wannabe is het handig de standaard IATA codes een beetje te kennen ;)

Terug
Bovenaan